אחרי 27 שנים: דורית סדן, סמנכ"לית השיווק והמכירות של קבוצת שיכון ובינוי, עוזבת

סדן, אחד השמות המזוהים ביותר עם שיכון ובינוי בשנים האחרונות, בטח בענף הנדל"ן, הודיעה על סיום תפקידה • טרם ידוע להיכן מועדות פניה

שיתוף הכתבה
דורית סדן (דרור סיתהכל)דורית סדן (דרור סיתהכל)

אחד השמות המזוהים ביותר עם קבוצת שיכון ובינוי , ואחת מבעלי התפקידים הבכירים ביותר בענף הנדל"ן בשנים האחרונות, דורית סדן, עוזבת את קבוצת שיכון ובינוי. כך פורסם אתמול (ד') לראשונה בישראל היום. סמנכ"לית השיווק והמכירות של הקבוצה הודיעה על עזיבתה, לאחר 27 שנים בשיכון ובינוי.

לסדן תואר ראשון במנהל עסקים מהמכללה למנהל, ותואר שני במנהל עסקים בהתמחות במימון מאוניברסיטת בן גוריון. בשנותיה הראשונות בחברת שיכון ובינוי שימשה ככלכלנית, ואט-אט טיפסה מעלה, עד שהגיעה לתפקיד סמנכ"לית השיווק והמכירות, וקידמה לאורך השנים שלל קמפיינים ופרויקטים גדולים של החברה.

לסדן תואר ראשון במנהל עסקים מהמכללה למנהל, ותואר שני במנהל עסקים בהתמחות במימון מאוניברסיטת בן גוריון. בשנותיה הראשונות בחברת שיכון ובינוי שימשה ככלכלנית, ואט-אט טיפסה מעלה, עד שהגיעה לתפקיד סמנכ"לית השיווק והמכירות

סדן השתתפה בנובמבר האחרון באירוע פסגת הנדל"ן 2020 של מרכז הנדל"ן ושם הכריזה כי החברה עומדת לקראת פרסום 12 פרויקטים חדשים, למרות משבר הקורונה והקשיים, וטענה כי על אף האווירה המשברית, היא מאמינה בהצלחתם. בפאנל שיווק הנדל"ן שבו השתתפה היא דיברה בהרחבה על ההתנהלות בתקופה יוצאת הדופן הזו (נציין שהדברים נאמרו לפני הסגר השלישי שבו אנו נמצאים בימים אלו).

"בהתחלה הייתה עננה, שלא אפשרה לנו להתעסק בעניינים עסקיים, אלא רק בבריאות. עצרנו באותם חודשיים ראשונים, במרץ-אפריל, כל מסע פרסום, הדממנו ועשינו חושבים. לסגר השני באנו ערוכים ומגויסים הרבה יותר, ובחודשים האחרונים, למרות הסגר, מי שהתכוון ורצה – רכש דירה. 

בתוך השקט הזה, שהיה שקט סוער, החלטנו להקים פורום חדשנות שתפקידו החלפת כל הנכסים הדיגיטליים שלנו באפליקציות הכי עכשוויות, כדי לנהל מגע עם לקוחות גם מרחוק וגם פרונטלית. עבדנו על הנגשת מידע ועל אופטימיזציה של כל אלו, ואנחנו מפעילים את הפורום הזה גם היום".

סדן דיברה גם על ההליכה לקראת הרוכשים בשיא המשבר, ועל שינוי התפיסה התכנונית: "אפשרנו תנאי תשלום גמישים מאוד לרוכשים, גם כאלו שהיו רגע לפני חתימה. שינינו את התנאים, הענקנו הלוואות בולט ועוד; מבחינת התכנון בפרויקטים החדשים, חילקנו חללי עבודה משותפים בתוך הבניינים, מתוך מחשבה על הורים לילדים צעירים: הלאונג' הפך לחלל עבודה משותף ומעוצב, וגם חדר להפעלת הילדים הקטנים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינויפסגת הנדל"ןמשבר הקורונהדורית סדן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...