אשראי ב-250 מיליון: אס.אר אקורד וארנו קפיטל ישתפו פעולה

השתיים חתמו על הסכם להעמדת מעטפת אשראי ליזמים ולקבלנים, גם בתחום ההתחדשות העירונית • "בתקופה המאתגרת הנוכחית יש צורך אמיתי במתן פתרון פיננסי מקיף"

שיתוף הכתבה
דנה סנדר, בעלת השליטה בקבוצת ארנו קפיטל (סיון פדרמן נצח)דנה סנדר, בעלת השליטה בקבוצת ארנו קפיטל (סיון פדרמן נצח)

שיתוף פעולה מעניין נוסף בתחום מימון הנדל"ן: קבוצת ארנו קפיטל , שנמצאת בשליטתה של דנה סנדר, וחברת האשראי החוץ-בנקאי אס.אר אקורד, בשליטת איש העסקים עדי צים, חתמו היום (ג') על הסכם שיתוף פעולה, שבמסגרתו יספקו "פתרון מקיף לכל צורכי המימון בסקטור הנדל"ן, החל בהעמדת מסגרות ליווי אשראי וערבויות הנדרשות לפרויקטים והיזמים, ועד מתן אשראי חוץ-בנקאי ושירות ניכיון שיקים לקבלנים ונותני השירות בפרויקטים", כך לשון הודעת החתימה.
 
"שיתוף הפעולה יספק מעטפת פיננסית מקצה לקצה עבור יזמי וקבלני נדל"ן שתכלול, בין היתר, מסגרות אשראי לבנייה, לרבות השלמות הון עצמי וכל יתר שירותי המימון הנדרשים במסגרת ליווי תהליכי בנייה. בעקבות המהלך, קבוצת ארנו ואס.אר אקורד מיישרות קו עם המערכת הבנקאית, ומציעים פתרון הוליסטי ותחליף אטרקטיבי לליווי הבנקאי". 

מערך ההסכמים כולל הסכם להקמת מיזם משותף והסכם להקמת שותפות מוגבלת בתחום פעילות המימון. ארנו תהא השותף הכללי בשותפות ותחזיק ב-0.001% מהזכויות, ואס.אר אקורד תהיה השותף המוגבל, תחזיק 99.999% מהזכויות ותממן את פעילותה"

על פי ההערכות, שיתוף הפעולה יביא להעמדת מסגרות אשראי של יותר מ-250 מיליון שקל במהלך השנה הנוכחית, ויגדיל משמעותית את פעילותן העסקית של החברות בסקטור הנדל"ן בישראל. בהודעה שמסרה אס.אר אקורד לרשות לניירות ערך נכתב עוד כי "מערך ההסכמים כולל הסכם להקמת מיזם משותף והסכם להקמת שותפות מוגבלת בתחום פעילות המימון. ארנו תהא השותף הכללי בשותפות ותחזיק ב-0.001% מהזכויות, ואס.אר אקורד תהיה השותף המוגבל בשותפות, תחזיק 99.999% מהזכויות בה ותממן את פעילותה".

ההסכם מגיע בהמשך לדיווח של ארנו, שיצא לפני כשנה, על התקשרותה עם חברת איילון ביטוח במטרה לספק ליזמים פוליסות ביטוח ותנאי אשראי השווים לאלה המקובלים כיום בפרויקטי נדל"ן עתירי מסגרות. עוד נציין כי קרן ארנו נדל"ן, מקבוצת ארנו קפיטל , נמצאת בעיצומו של סבב גיוס עשירי באמצעות תשקיף לציבור, זאת לאחר שסיימה בהצלחה תשעה סבבי גיוס בהיקף מצטבר של יותר מ-300 מיליון שקל.
 
דנה סנדר, מנכ"לית ארנו קפיטל התייחסה לשיתוף הפעולה ואמרה: "ההסכם עם אס.אר אקורד מציב אותנו בשורה אחת עם המערכת הבנקאית ומהווה צעד נוסף בהמשך מגמת הצמיחה וההתבססות של ארנו כשחקן מוביל בענף מימון הנדל"ן בישראל. שיתוף הפעולה מרחיב משמעותית את יריעת המימון והאשראי שנציע כפתרון הוליסטי לביקוש הגובר בסקטור היזמות והקבלנות בישראל, תוך המשך שמירה הדוקה על טיוב תיק האשראי ואיכות הלווים".

בתקופה המאתגרת הנוכחית יש צורך אמיתי במתן פתרון פיננסי מקיף ליזמים ולקבלנים בסקטור הנדל"ן, ובפרט בתחום ההתחדשות העירונית, ואנו סמוכים ובטוחים ששיתוף הפעולה בינינו לבין קבוצת ארנו יסייע להם רבות"

עדי צים, בעל השליטה באס.אר אקורד מסר: "הסכם שיתוף הפעולה הוא הבעת אמון נוספת ביכולותיה של אס.אר. אקורד בתחום האשראי, ועדות לאמינות הגבוהה של החברה. בתקופה המאתגרת הנוכחית יש צורך אמיתי במתן פתרון פיננסי מקיף ליזמים ולקבלנים בסקטור הנדל"ן, ובפרט בתחום ההתחדשות העירונית, ואנו סמוכים ובטוחים ששיתוף הפעולה בינינו לבין קבוצת ארנו יסייע להם רבות. אני מאמין כי יחדיו נהפוך בתוך זמן קצר להיות גורם דומיננטי בתחום. ההסכם הינו נדבך חשוב נוסף בפיתוח העסקי המואץ של החברה אשר יוביל להזדמנויות חדשות עבורנו, והכול תוך ניהול סיכונים מבוקר".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דנה סנדרהרשות לניירות ערךהתחדשות עירוניתמימוןארנו קפיטלאס.אר אקורדעדי צים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...