Living קונה עוד 210 יח"ד, בחיפה, תמורת כ-238 מיליון שקל

הדירות – בארבעה פרויקטים בעיר התחתית, שייועדו להשכרה לטווח ארוך • לחברה אופציה לרכישת שטחי מסחר ומשרדים בפרויקטים, ואף ייתכן כי תרכוש מספר יח"ד גדול יותר במתחם

שיתוף הכתבה
ערן ענבים, מנכ"ל חברת Living (ליאור גרונדמן)ערן ענבים, מנכ"ל חברת Living (ליאור גרונדמן)

יומיים לאחר שהודיעה על מהלך רכישת הדירות בבת ים, חברת הריט Living מבית אזורים מודיעה על חתימת הסכם לרכישת כ- 210 דירות נוספות - בארבעה פרויקטים שונים בחיפה, שלושה מהם  במתחם קמפוס הנמל בעיר התחתית ואחד בשכונת בת גלים. התמורה שתשלם החברה עבור הדירות - כ-238 מיליון שקל.

מרבית הדירות בפרויקטים הן דירות קטנות, בנות 3-2 חדרים ובגודל של כ- 70 מ"ר בממוצע, ובכוונת החברה להציען בעיקר לצעירים ולסטודנטים שלומדים ועובדים באזור מתחם קמפוס הנמל בעיר

החברה מתעתדת להשכיר את הדירות, כמובן, בשכירות לטווח ארוך. ארבעת הפרויקטים, שהקמתם צפויה להסתיים בתוך 5-3 השנים הקרובות, נמצאים במרחק של עד 150 מטר מהים, כמה מהם בקו ראשון לים. מרבית הדירות בפרויקטים הן דירות קטנות, בנות 3-2 חדרים ובגודל של כ- 70 מ"ר בממוצע, ובכוונת החברה להציען בעיקר לצעירים ולסטודנטים שלומדים ועובדים באזור מתחם קמפוס הנמל בעיר. החברה יוצגה בעסקה על ידי עורכי הדין גילי ריזל ושחף שטרן ממשרד מ. פירון ושות'.

מחברת Living נמסר כי מספר הדירות בעסקה עשוי לגדול לכ-240 דירות ויותר, אם באחד המתחמים תאושר תב"ע המקנה זכויות ליותר יחידות דיור. מלבד זאת, בחלק מהפרויקטים צפויים להיבנות בקומות התחתונות שטחי מסחר ו/או משרדים, ולאזורים Living קיימת אופציה (באחד הפרויקטים) או זכות הצעה ראשונה (בשאר הפרויקטים), לרכישת שטחים אלו. אם תממש את האופציה, היא תוכל לרכוש את השטחים המסחריים תמורת 13,000 שקל למ"ר, ואת השטחי המשרדים תמורת 9,000 שקל למ"ר. תמורת האופציה תשלם החברה לחשבון נאמנות סך של שמונה מיליון שקל.

"ייחודה של העסקה הנוכחית הוא בכך שארבעת הפרויקטים ממוקמים בסמיכות זה לזה, שלושה מהם ברדיוס של פחות מקילומטר זה מזה", מציינת החברה. "בכוונת Living לנהל את הפרויקט כמתחם אחד, המיועד לכלל הדיירים שישתייכו לקהילתה בקמפוס הנמל. בין היתר תדאג Living לכך שכלל הדיירים במתחם ייהנו ממגוון שירותים משותפים – חללי עבודה, שירותי כביסה, גגות לאירוח וכו', המוצעים במתחם".

נזכיר כי ביום שני האחרון הודיעה החברה על רכישת 98 יחידות דיור במגדל מגורים בשכונת פארק הים בבת ים, תמורת סכום של 202.7 מיליון שקל, כך שהתמורה הכוללת שתשלם החברה בשתי העסקאות יחד, בתוך שבוע אחד, היא כ-440 מיליון שקל.

אזור מתחם קמפוס הנמל המתפתח והעיר התחתית בחיפה משלבים מאפיינים של מרכז עירוני שוקק, עם תמהיל הולך וגדל של צמיחת קמפוסים של מוסדות אקדמאיים וחברות סטארט-אפ רבות, המחפשות סביבת פעילות אורבנית ודינמית"

ערן ענבים, מנכ"ל אזורים Living: "אזור מתחם קמפוס הנמל המתפתח והעיר התחתית בחיפה משלבים מאפיינים של מרכז עירוני שוקק, עם תמהיל הולך וגדל של צמיחת קמפוסים של מוסדות אקדמאיים וחברות סטארט-אפ רבות, המחפשות סביבת פעילות אורבנית ודינמית. אנו מאמינים שבשנים הקרובות האזור ימשיך להתפתח ויהווה אבן שואבת לצעירים מכל האזור. 

אנו מזהים כי באופן כללי ישנו חוסר מובהק בפתרונות מגורים מתאימים לצעירים וסטודנטים בשוק. ההשקעה בפרויקט קמפוס הנמל Living תייצר פתרונות ייעודיים לקהל היעד, בדגש על פיתוח הקהילה ואלמנטים של שיתופיות".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שכירות ארוכת טווחאזוריםLivingערן ענביםקמפוס הנמל חיפה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...