חברת Living רכשה 98 דירות בבת ים בכ-202 מיליון שקל

חברת הבת של אזורים רכשה את הדירות בשכונת "פארק הים" בעיר, שיושכרו על ידי בשכירות לטווח ארוך • לחברה אופציה לרכוש 48 יח"ד נוספות בפרויקט, שכיום ייעודן מלונאות

שיתוף הכתבה
ערן ענבים, מנכ"ל LIVING (ליאור גרונדמן)ערן ענבים, מנכ"ל LIVING (ליאור גרונדמן)

חברת Living מבית אזורים הודיעה היום (ג') על חתימת הסכם לרכישת 98 דירות במגדל יוקרה שנבנה בימים אלו בשכונת "פארק הים" בבת ים, תמורת כ-202.7 מיליון שקל, וזאת במטרה להשכירן לטווח ארוך. המגדל כולו כולל 151 דירות, ב-33 קומות, וייבנה בצורת עירוב שימושים של מסחר בקומת הרחוב וכן משרדים וחדרי מלון בקומות הראשונות. 

שטח המכר הכולל של הדירות הוא 9,044 מ"ר, בתוספת כ-1,041 מ"ר מרפסות. זאת נוסף על 87 מקומות חניה ו-64 מחסנים. תמהיל הדירות שנרכשו מגוון, וכולל בעיקר דירות בנות 2, 3 ו-4 חדרים, ועוד כמה דירות בנות 5 חדרים. הדיירים שיגורו בשכירות לטווח ארוך במגדל ייהנו מדירות בקומות 22-5 במגדל. מהחברה נסמר כי היא תהיה מעורבת בניהול המגדל ובתחזוקתו. מועד המסירה הצפוי של הנכס הינו תוך 48 חודשים ממועד קבלת היתר הבנייה.

48 יח"ד בשלוש הקומות הראשונות בפרויקט מוגדרות כיום בייעוד מלונאי. על פי ההסכם, אם ייעודן ישונה לייעוד של יחידות לדיור להשכרה, תעמוד לחברה האופציה לרכוש את היחידות הללו תמורת 31 מיליון שקל נוספים

יש לציין כי 48 יח"ד (שאינן חלק מהדירות שרכשה החברה), בשלוש הקומות הראשונות בפרויקט, מוגדרות כיום בייעוד מלונאי. על פי ההסכם שחתמה Living עם המוכרת, אם ייעודן ישונה לייעוד של יחידות לדיור להשכרה, תעמוד לחברה האופציה לרכוש את היחידות הללו תמורת 31 מיליון שקל נוספים. "במקרה כאמור החברה התחייבה לשלם שיעור של 50% מהיטל ההשבחה בגין שינוי הייעוד, ולא יותר מסך של שני מיליון שקל", ציינה החברה בהודעתה לרשות לניירות ערך.

חברת Living מתמחה במגורים להשכרה לטווח ארוך, ומתמקדת בייזום ובהקמה של מתחמי מגורים להשכרה בהיקף של מאות יח"ד, "המאפשרים מגורים מודרניים בפרויקטים ובדירות פרימיום, תוך יעילות תפעולית בהקמה, ניהול ואחזקה של הדירות", כך בהודעת החברה. לאחר ההתקשרות שבמסגרתה נרכשו הדירות בבת ים כולל הפורטפוליו של החברה שבעה פרויקטים בשלבים שונים, בהיקף כולל של כ-1,200 דירות.

שכונת "פארק הים" החדשה בבת ים ממוקמת בחלקה הדרומי ביותר של העיר בת ים, על גבול ראשון לציון מערב ובקו ראשון לים. השכונה נמצאת בהקמה, ועתידה לכלול כ-10,000 יח"ד. במרכז השכונה מתוכנן פארק ענק בשטח של כ-400 דונם, המתחבר לשמורה עם תצפית על הים שתשתרע על פני 35 דונם. השכונה נמצאת בצמוד לתחנת מטרו מתוכננת, ובתחומה עתידה להיבנות תחנת הקוממיות בקו האדום של הרכבת הקלה.

ערן ענבים, מנכ"ל Living: "שכונת פארק הים צפויה להיות אחת השכונות המבוקשות ביותר באזור המרכז, לאור מקומה הנגיש והייחוד, בד בבד עם הקרבה לים ותכנונה המוקפד של השכונה. זה כבר הפרויקט השני של Living בשכונה החדשה, לאחר רכישת מגרש נוסף במרחק של כ-200 מטר מהמתחם, המיועד למגורי סטודנטים. הרכישה הנוכחית מהווה את המשך הבעת האמון של החברה בשכונה, ובפוטנציאל הביקושים וההשבחות בה. 

כמות הדירות הרבה שנרכשת על ידי החברה במתחם מעניקה ל-Living את היכולת לתפעל את המגדל ברמה הגבוהה ביותר עבור הדיירים, וההסכם הנוכחי הוא צעד נוסף בדרך למיצוב השכירות ארוכת הטווח כפתרון ממשי בשוק הנדל"ן למגורים בישראל"

אופציית ההשכרה לטווח ארוך תאפשר לכל המעוניין לקבל דירה חדשה לתקופת שכירות ארוכה, בתמחור ידוע מראש, וליהנות מהמגורים בשכונה האיכותית, בדירת פרימיום, למשך שנים ארוכות, ללא החלפת דירות. כמות הדירות הרבה שנרכשת על ידי החברה במתחם מעניקה ל-Living את היכולת לתפעל את המגדל ברמה הגבוהה ביותר עבור הדיירים, וההסכם הנוכחי הוא צעד נוסף בדרך למיצוב השכירות ארוכת הטווח כפתרון ממשי בשוק הנדל"ן למגורים בישראל".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךשכירות ארוכת טווחאזוריםאזוריםפארק הים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...