שירת הברבור של מחיר למשתכן? "נתון חסר תקדים בחודש נובמבר לבדו: כ-1,700 זוכים בחרו את ביתם החדש"

מדובר בדירות ב-57 פרויקטים, שייבנו ב-31 יישובים שונים • על פי אנשי המשרד, לחודש דצמבר תואמו עד כה יותר מ-50 ימי בחירת דירה עבור כ-1,000 זוכים בכ-24 פרויקטים ברחבי הארץ

שיתוף הכתבה
פרויקט במסגרת תוכנית מחיר למשתכן (מתוך אתר התוכנית)פרויקט במסגרת תוכנית מחיר למשתכן (מתוך אתר התוכנית)

משרד הבינוי והשיכון הודיע היום (א') כי כ-1,700 זוכי מחיר למשתכן בחרו את ביתם החדש במהלך חדש נובמבר האחרון, בכ-57 פרויקטים ב-31 יישובים ברחבי הארץ. אנשי המשרד מגדירים זאת כ"נתון חסר תקדים" ונוסף על כך מציינים כי מתוך 1,700 הדירות שנבחרו, כ-1,000 זוכים כבר חתמו על חוזה רכישה. 

"מדובר על כ-65% מהזוכים, ובשבועות הקרובים ייחתמו מאות חוזים נוספים של זוכים שכבר בחרו את דירותיהם. כידוע, אזרחי מדינת ישראל מתמודדים בתקופה האחרונה עם התפשטות נגיף הקורונה, והליך בחירת הדירות הותאם לאור הנחיות משרד הבריאות. משרד הבינוי והשיכון משקיע משאבים רבים במטרה לשמור על שגרה בהתנהלות תוכנית מחיר למשתכן ".

הדירות שנבחרו הן ב-31 יישובים, כאמור, וביניהם: בית שמש, ראשון לציון, הרצליה, חריש, קריית טבעון, עפולה, חצור, באר שבע, קריית ביאליק, מודיעין, טירת הכרמל, יבנה, אשקלון ועוד"

הדירות שנבחרו הן ב-31 יישובים, כאמור, וביניהם: בית שמש, ראשון לציון, הרצליה, חריש, קריית טבעון, עפולה, חצור, באר שבע, קריית ביאליק, מודיעין, טירת הכרמל, יבנה, אשקלון ועוד. עוד מוסרים במשרד כי לחודש הנוכחי, חודש דצמבר, תואמו עד כה יותר מ-50 ימי בחירת דירה עבור כ-1,000 זוכים בכ- 24 פרויקטים ברחבי הארץ, וכי בימים הקרובים יוזמנו זוכים נוספים, "כך שאנו צופים שגם חודש דצמבר יסתיים עם מספר בחירת דירות גבוה.

נדגיש כי כלל הפגישות במסגרת התוכנית מתקיימות בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ובחירת הדירה מתקיימת בחדרים נפרדים, עם מחיצות, בשמירת המרחק הנדרש ותוך שימוש במסכות. בכניסה למשרדי היזמים ישנם כפפות, חומר חיטוי וכו'. הפגישות מתקיימות במשרדי מכירות או באתרים מטעם היזמים, הכול בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הסגול".

נזכיר כי לאחר כניסתו לתפקיד, הכריז שר הבינוי והשיכון, ח"כ יעקב ליצמן, על תוכנית דיור חדשה – דיור במחיר מופחת. המשמעות של הפעלתה היא סיומה בפועל של תוכנית מחיר למשתכן . על אף התפטרותו של ליצמן מהתפקיד – ולמרות שחזר אליו לפני זמן קצר בלבד – כבר החלו להתפרסם מכרזים שונים במסגרת דיור במחיר מופחת.

לתוכנית מחיר למשתכן חלק גדול בהנעת המשק והכלכלה, ואנו צופים שהנתונים יימשכו במגמה זאת בחודשים הקרובים, וכי גם התוכנית החדשה תוביל את קטר הנדל"ן"

השר ליצמן: "שוק הדיור מהווה מנוע צמיחה מרכזי במשק. ההיענות הגדולה מצד ציבור הרוכשים מחזקת את הצורך בהמשך קידום תוכניות דיור רלוונטיות, לטובת כלל אזרחי ישראל".

מנהל אגף בכיר שיווק במשרד, אריאל רוזנברג: "הנתונים מראים את האמון הגדול של הציבור בתוכנית הדיור הממשלתית, ובכך שהתוכנית מהווה חלק משמעותי משוק הנדל"ן המקומי. לתוכנית מחיר למשתכן חלק גדול בהנעת המשק והכלכלה, ואנו צופים שהנתונים יימשכו במגמה זאת בחודשים הקרובים, וכי גם התוכנית החדשה תוביל את קטר הנדל"ן".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מחיר למשתכןמשרד הבינוי והשיכוןאריאל רוזנברגיעקב ליצמןדיור במחיר מופחת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...