על רקע הסגר המסתמן: השר ליצמן התפטר מתפקידו

שר הבינוי והשיכון טוען כי הכוונה להטיל סגר בזמן החגים "סומנה מראש" • נזכיר כי רק באמצע השבוע שעבר אושרה תוכניתו של ליצמן ל"דיור במחיר מופחת" .

שיתוף הכתבה
השר המתפטר יעקב ליצמן (אתר הכנסת)השר המתפטר יעקב ליצמן (אתר הכנסת)

שר הבינוי והשיכון, הרב יעקב ליצמן, הודיע רשמית על התפטרותו מהתפקיד: השר שלח היום (א') מכתב התפטרות לראש הממשלה, בנימין נתניהו, זאת על רקע הסגר שיוטל, כך מסתמן, לאורך תקופת החגים, בשל התחלואה העולה מנגיף הקורונה.

השר ליצמן מבקר במכתבו בעיקר את פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, וטוען כי הסגר הוא "כוונה שסומנה מראש" על ידו. הוא מבקר את הפרויקטור על כך שהאחרון הבטיח, לדברי ליצמן, שלא יוטל סגר במהלך החגים, ועל כך שהסיכום שלטענתו הושג בנושא פעילות בתי הכנסת – הופר בעצם הטלת הסגר במתכונתו המובאת לאישור בשעות אלו.

"לפיכך לא אוכל להמשיך בתפקידי כשר", כותב ליצמן במכתבו לראש הממשלה. "החלטתי להתפטר מהממשלה ואחזור לכהן כחבר כנסת לפי החוק הנורבגי".

לצפייה במכתב לחצו כאן

נציין כי רק ביום שלישי שעבר אושרה במועצת מקרקעי ישראל תוכניתו של השר ליצמן, המשמש גם כיו"ר מועצת מקרקעי ישראל, "דיור במחיר מופחת". תוכנית זו כוללת צעדים שונים באשר לפרסום מכרזים על קרקעות בפריפריה ובאזורי הביקוש, ומבטלת למעשה את תוכנית " מחיר למשתכן " של שר האוצר לשעבר משה כחלון.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד הבינוי והשיכוןיעקב ליצמןדיור במחיר מופחתפרופ' רוני גמזו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...