הנפקת האג"ח של אלעד ישראל מגורים החדשה

החברה הודיעה על כניסתה לבורסה לפני כשבועיים – וכעת בוצע סבב ההנפקה • שיעור הריבית שנקבע – 3.47%.

שיתוף הכתבה
רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה (סיוון פרג')רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה (סיוון פרג')

כשבועיים לאחר הודעתה על כניסתה לבורסה לניירות ערך – חברת אלעד ישראל מגורים החדשה ביצעה הנפקת אג"ח מוצלחת: החברה מודיעה כי תגייס כ-100 מיליון שקל בהנפקת אג"ח, זאת לאחר שבהנפקה נרשמו "ביקושי שיא", כדברי אנשיה, בסך כולל של כ-255 מיליון שקל. בעקבות ביקושי היתר, שיעור הריבית שנקבע בהנפקה הוא 3.47% (ריבית שקלית קבועה).
 
אלעד ישראל מגורים החדשה הוקמה בדצמבר 2019 לטובת מיקוד והעמקת תחום פעילותה - בהתאם לאמור בטיוטת תשקיף שהוגשה לרשות לניירות ערך. לחברה נוצקה פעילות שהועברה מחברת אלעד ישראל מגורים, אשר הוקמה בשנת 1968 ואכלסה עד היום יותר מ-25,000 יחידות דיור. במאי 2020 רכשה קרן JTLV2, המתמחה בנדל"ן בישראל, את השליטה בחברה.

כאמור, אלעד ישראל מגורים החדשה הודיעה לאחרונה על כניסתה לבורסה, לאחר שהגישה לרשות לניירות ערך טיוטת תשקיף להנפקת אגרות חוב. זה היה הצעד המשמעותי הראשון בדרך לכניסה לבורסה, והנפקת האג"ח היא הצעד הבא בדרך לשם.

אלעד ישראל מגורים החדשה פועלת בתחום היזום, הפיתוח, התכנון, הבנייה והשיווק של מתחמי מגורים ושימושים מעורבים עם מיקוד באזורי ביקוש, בעיקר בגוש דן. החברה עוסקת באיתור קרקעות אטרקטיביות בעלות פוטנציאל השבחה .

רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה, אמר לאחר השלמת ההנפקה: "הביקושים הגבוהים להם זכינו בהנפקה משקפים את האמון הרב שזוכה לו החברה על פעילותה. אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון המשמעותית וממשיכים לפעול במלוא המרץ להמשך פיתוחה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךהנפקת אג"חקרן JTLVהבורסה לניירות ערך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...