מכרז רמ"י שווק בהצלחה תמורת כ-2.66 מיליון שקל

הזוכה במכרז, חברת אלין ק. יזום פרוייקטים, תוכל להקים במקום מלון בשטח בנוי של 3,000 מ"ר, עם שש קומות לכל היותר

שיתוף הכתבה
מעלה אדומים. בקרוב תציג את המלון הראשון בתחומיה? (שאטרסטוק)מעלה אדומים. בקרוב תציג את המלון הראשון בתחומיה? (שאטרסטוק)

תחילתה של אופטימיות בענף התיירות בצל הקורונה? רשות מקרקעי ישראל הודיעה היום (א') על שיווק מוצלח של מכרז להקמת מלון במעלה אדומים – המלון הראשון בעיר הסמוכה לירושלים, שבה כ-40,000 תושבים. מדובר במכרז שפורסם לראשונה עוד באוגוסט 2019, ומועד הסגירה שלו נדחה ארבעה פעמים מאז. דווקא עכשיו, כשענף המלונאות נמצא בשפל חסר תקדים, המכרז נסגר בהצלחה, ואולי מפיח תקווה בכל הנוגע להתאוששות הענף בעתיד הקרוב.

הזוכה במכרז היא חברת אלין ק. יזום פרוייקטים, שהצעתה בסך 1,018,180 שקל הייתה הגבוהה ביותר. בסך הכול הוגשו למכרז ארבע הצעות. החברה תשלם גם הוצאות פיתוח בסך של 1,646,351 שקל (716 שקל למטר), מהן 55% לעיריית מעלה אדומים והיתר למשרד הבינוי והשיכון. בסך הכול תשלם החברה 2,664,531 שקל עבור הקרקע.

המכרז עבור שטח המלון החדש לא כלל מחיר מינימום. מחיר השומה, עם זאת, נקבע על 6,302,233 שקל, גבוה פי שישה ויותר ממחיר הזכייה בפועל

המכרז עבור שטח המלון החדש לא כלל מחיר מינימום, ככל הנראה במטרה למשוך הצעות רבות ככל האפשר. מחיר השומה, עם זאת, נקבע על 6,302,233 שקל, גבוה פי שישה ויותר ממחיר הזכייה בפועל. המגרש עצמו משתרע על שח של 2,300 מ"ר. שטח המלון נמצא באזור בניין העירייה, במרכז העיר, בשכונת המע"ר. התוכנית שאליה הוא משתייך מאפשרת בנייה של מלון בן שש קומות לכל היותר, עם שטח בנוי של כ-3,000 מ"ר.

נציין כי בתקופה האחרונה, לאורך משבר הקורונה ואף בשיאו, הקפידה רשות מקרקעי ישראל על פרסום מכרזים גם בייעוד מלונאות – כולל מכרז חדש להקמת מלון בצפת – אך מבחינת מכרזי מלונאות ששווקו בהצלחה, התמונה אחרת, כמובן: מאז סוף ינואר השנה, אז נסגר בהצלחה מכרז למלונאות בבת ים, לא נרשמה כל זכייה במכרז בענף זה.

מאחר שעברו חמישה חודשים מאז הזכייה האחרונה, ובתוספת העובדה שמדובר במלון בעיר מעבר לקו הירוק, לשיווק המוצלח מצד רמ"י היום ישנה חשיבות רבה עבור ענף המלונאות

מאחר שעברו חמישה חודשים מאז הזכייה האחרונה, ובתוספת העובדה שמדובר במלון בעיר מעבר לקו הירוק, שבה לא קיימים מלונות נכון להיום, לשיווק המוצלח מצד רמ"י היום ישנה חשיבות רבה עבור ענף המלונאות – וכמובן עבור ענף הנדל"ן כולו, שנראה כי הוא הולך ו"מפשיר" מהקיפאון שאחז בו במהלל הקורונה, לכל הפחות בקשר למכרזי רמ"י השונים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמכרזיםמלונאותענף הנדל"ןמשבר הקורונהעיריית מעלה אדומיםמע"ר מעלה אדומים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...