מדיפאואר רוכשת עוד נכס מניב בארה"ב: הפעם בריצ’מונד, תמורת כ-48 מיליון שקל

בנובמבר האחרון רכשה החברה שני מרכזים מסחריים פתוחים באמריקה תמורת 64 מיליון שקל – וכעת היא רוכשת אחד נוסף, במדינת וירג'יניה • ה-NOI השנתי של הנכס: 2.9 מיליון דולר

שיתוף הכתבה
יאיר גולדפינגר, מבעלי מדיפאואר (מדיפאואר)יאיר גולדפינגר, מבעלי מדיפאואר (מדיפאואר)

חברת מדיפאואר משלימה עוד רכישה של מרכז מסחרי פתוח בארה"ב: החברה הודיעה היום (ה') שרכשה באמצעות חברה בת שלה, AM WEST Inc., נכס בעיר ריצ'מונד שבווירג'יניה, הנמצאת בחוף המזרחי של ארה"ב. הסכום שתשלם החברה עבור העסקה: 47.8 מיליון דולר.

עלפי דיווח החברה לרשות לניירות ערך מדובר במרכז מסחרי פתוח המעוגן, בין היתר, על ידי סופרמרקט, בשטח כולל להשכרה של כ-8,500 מ"ר. "הנכס נמצא באחד האזורים המבוססים כלכלית במטרופולין של ריצ'מונד בווירג'יניה", ציינה החברה. "שטחו של הסופרמרקט מהווה כ-14% מהשטח הכולל של הנכס, והכנסותיו מהוות כ-11% מסך ההכנסות של הנכס. תקופת השכירות של הסופרמרקט הינה עד לשנת 2028".

לרוכשת יעמדו 45 ימים לבצע בדיקת נאותות לשביעות רצונה. הבדיקה כוללת, בין היתר, בחינה של הסכמי השכירות בנכס, מצב הנכס בנוגע לאיכות הסביבה ותקינות המבנים בנכס. לרוכשת תעמוד הזכות לבטל את ההסכם המחייב, אם ייחתם, בגין כל סיבה שהיא, וזאת עד לסיום תקופת בדיקת הנאותות"

עוד מציינת החברה כי ה-NOI הנוכחי של הנכס מסתכם ב-2.9 מיליון דולר בשנה, וכי כיום התפוסה בנכס עומדת על כ-92%, וממוצע חוזי השכירות הינו כחצי שנה. מחיר הרכישה הכולל, כ-47.8 מיליון דולר כאמור, לא כולל עלויות רכישה והתאמות נוספות למחיר, אם יהיו כאלו. "לרוכשת יעמדו 45 ימים לבצע בדיקת נאותות לשביעות רצונה", מסרה מדיפאואר. "הבדיקה כוללת, בין היתר, בחינה של הסכמי השכירות בנכס, מצב הנכס בנוגע לאיכות הסביבה ותקינות המבנים בנכס. לרוכשת תעמוד הזכות לבטל את ההסכם המחייב, אם ייחתם, בגין כל סיבה שהיא, וזאת עד לסיום תקופת בדיקת הנאותות". 

השלמת העסקה תתבצע עד 30 יום לאחר סיום תקופת בדיקת הנאותות, כך להערכת מדיפאואר. עוד סוכם במסגרת החוזה כי המוכר לא יקיים משא ומתן עם גורם אחר למכירת הנכס עד חתימה על הסכם מחייב בין הצדדים לרכישת הנכס או במשך 45 יום לאחר החתימה על מזכר העקרונות – המוקדם מבין השניים.

כאמור, זוהי לא הרכישה היחידה של נכס מסוג זה מצד מדיפאואר בארה"ב: בתחילת נובמבר האחרון היא רכשה מרכז מסחרי פתוח בפילדלפיה שבמדינת פנסילבניה, בשטח של 8,200 מ"ר, תמורת כ-39 מיליון דולר; בהמשך אותו חודש השלימה את רכישתו של מרכז מסחרי פתוח בניו ג'רזי שבמדינת ארה"ב, תמורת 25 מיליון דולר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן מניבנדל"ן בארה"במדיפאואריאיר גולדפינגרמרכז מסחרי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...