עוד נכס לאוסף: מדיפאואר רוכשת מרכז בניו ג’רזי ב-25 מ’ דולר

החברה מודיעה על רכישה שנייה של מרכז מסחרי פתוח בארה"ב בתוך פחות מחודש • Crossroads Plaza מניב רווח תפעולי שנתי של 1.6 מיליון דולר

שיתוף הכתבה
יאיר גולדפינגר (מדיפאואר)יאיר גולדפינגר (מדיפאואר)

חברת מדיפאואר ממשיכה להגדיל את פורטפוליו הנכסים שלה בארה"ב: אחרי שהודיעה בתחילת החודש על רכישת מרכז מסחרי פתוח בעיר פילדלפיה שבמדינת פנסילבניה, מודיעה היום (ד') החברה על רכישת מרכז מסחרי פתוח נוסף באמריקה, לא רחוק משם – גם כן באזור החוף המזרחי של ארה"ב, במדינת ניו ג'רזי. מדובר במרכז מסחרי בשם Crossroads Plaza, שעליו תשלם החברה 25 מיליון דולר.

מדיפאואר, שהיזם יאיר גולדפינגר הוא אחד מבעליה, הודיעה כבר בתחילת החודש שעבר כי חברת הבת שלה, AM West Inc, חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הנכס, ואתמול נחתם ההסכם מול המוכר. מהחבר הנמסר לרשות לניירות ערך כי "סכום הרכישה הכולל אינו כולל עלויות רכישה והתאמות נוספות למחיר, אם יהיו. החברה מעריכה כי לתמורה זו יתווספו עלויות נלוות, כמו תשלום לברוקר, דמי העברה, היטלים ומיסי העברה, שיסתכמו בסך של כ-500 אלף דולר נוספים".

השלמת העסקה כפופה, כמובן, לכמה תנאים מתלים מקובלים, כולל השלמת בדיקת הנאותות על ידי חברת הבת של מדיפאואר, לשביעות רצונה. לחברה יעמדו 45 ימים להשלמת בדיקות הנאותות, ואם זו תימצא חיובית – תושלם העסקה בתוך 30 יום. במדיפאואר מעריכים כי העסקה תושלם במהלך הרבעון הראשון של 2020. 

Crossroads Plaza הוא מרכז מסחרי פתוח במדינת ניו ג'רזי בארה"ב, והשטח הכולל להשכרה בו מסתכם בכ-9,260 מ"ר. על פי הנתונים שאספה החברה, התפוסה בנכס עומדת על כ-93%, וממוצע חוזי השכירות עומד על כ-4.5 שנים. עוד עולה מנתונים אלו כי הרווח התפעולי (ה-NOI) של הנכס הוא כ-1.6 מיליון דולר בשנה, ושכר הדירה הממוצע לחודש למ"ר הוא כ-17.2 דולר. בנכס פועל סופרמרקט המהווה את ליבת המרכז המסחרי. מדובר בסופרמרקט המהווה כ-70% משטח הנכס הכולל, והכנסותיו מהוות 60% מסך ההכנסות המתקבלות מהנכס. תקופת השכירות שלו מסתיימת ביוני 2024.

כאמור, בתחילת החודש רכשה מדיפאואר את המרכז המסחרי Commons Square Center בפילדלפיה. על פי נתוני הדו"ח הרבעוני של החברה לרבעון השני של 2019 (שלא כוללים, כמובן, את הרכישות האחרונות שביצעה), סך הנכסים שלה מסתכם ב-193 מיליון דולר; הרווח התפעולי שלה ב-2018 הסתכם בכ-12.96 מיליון דולר, ובמחצית הראשונה של שנת 2019 עמד על 6.23 מיליון דולר.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךנדל"ן בארה"במדיפאוארCommons Square CenterCrossroads PlazaAM West Incיאיר גולדפינגרמרכז מסחרי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...