מדיפאואר משלימה רכישת נכס בפנסילבניה תמורת כ-39 מיליון דולר

לאחר חתימת מזכר ההבנות בסוף ספטמבר, מעדכנת החברה כי העסקה הושלמה • מדובר במרכז מסחרי פתוח בשטח של 8,200 מ"ר המניב רווח תפעולי שנתי של 2.4 מיליון דולר

שיתוף הכתבה
ספי ויגיסרספי ויגיסר

חברת מדיפאואר הודיעה היום (ג') כי השלימה רכישת מרכז מסחרי פתוח במטרופולין של העיר פילדלפיה שבמדינת פנסילבניה במזרח ארה"ב. המרכז, שנקרא Commons Square Center, משתרע על פני 8,200 מ"ר. החברה רכשה אותו באמצעות חברת הבת שלה, AM West Inc, תמורת סכום של 39.25 מיליון דולר. החברה מעריכה כי לתמורה זו יתווספו עלויות נלוות שיסתכמו בכ-700 אלף דולר.

החברה דיווחה לרשות לניירות ערך כי עסקת הרכישה כפופה לכמה תנאים מתלים מקובלים, הכוללים בין היתר את תשלום הסכום שנקבע במסגרת העסקה והשלמת בדיקת הנאותות על ידי חברת הבת, לשביעות רצונה. בכפוף להתקיימות מלוא התנאים המתלים, מעריכה מדיפאואר כי עסקת הרכישה תושלם במהלך חודש דצמבר 2019.

"נכון למועד זה, למיטב ידיעת החברה ובהתבסס על מצגי המוכר, התפוסה בנכס עומדת על כ-96%", מעדכנת החברה. "ממוצע חוזי השכירות במקום הוא כ-9.4 שנים, והרווח התפעולי (ה-NOI) של הנכס הינו כ-2.4 מיליון דולר בשנה. עלות השכירות החודשית הממוצעת לחודש למ"ר בנכס היא כ-27 דולר ארה"ב".

זהו לא הנכס הראשון שרוכשת החברה בפנסילבניה: ב-2011 רכשה מרכז מסחרי פתוח בברקשייר, תמורת כ-17.68 מיליון דולר. בחודש שעבר דיווחה מדיפאואר כי חתמה על מזכר הבנות לרכישת נכס בניו ג'רזי תמורת 25 מיליון דולר, ובשנים 2016 ו-2017 רכשה בארה"ב חמישה נכסים מניבים, כולם לאורך החוף המזרחי, תמורת סכום כולל של כ-86.4 מיליון דולר.

חברת מדיפאואר, שאחד מבעליה הוא איש הייטק הידוע יאיר גולדפינגר – מממציאי תוכנת ה-ICQ ומראשוני הישראלים החתומים על אקזיט גדול בהייטק – היא חברת נדל"ן המשקיעה בעיקר בנכסים מניבים בחו"ל, בדגש על ארה"ב ועל קנדה. החברה הוקמה בשנת 2001 בידי אבי גולדברג ומשה גביש, וב-2013 הצטרף עליה גם גולדפינגר. ב-2007 היא הונפקה לראשונה בבורסה בתל אביב, לאחר מכן נמחקה ממנה ובינואר 2017 הונפקה בה שוב.

על פי הדו"ח הרבעוני של החברה לרבעון השני של 2019, סך הנכסים שלה מסתכם ב-193 מיליון דולר. הרווח התפעולי שלה הסתכם ב-2018 בכ-12.96 מיליון דולר, ובמחצית הראשונה של שנת 2019 – ב-6.23 מיליון דולר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן בארה"ביאיר גולדפינגרספי ויגיסרחברת מדיפאואר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...