דמרי: "מנהלת מו"מ לרכישת חברת נדל"ן תמורת 700-600 מיליון שקל"

החברה בוחנת אפשרות לגיוס חוב על ידי הרחבת סגרת אגרות חוב • זהות החברה המועמדת לרכישה לא נמסרה, לעת עתה - הפרסומים מדברים על חברת אחים דוניץ

שיתוף הכתבה
יגאל דמרי. החברה שבבעלותו תבצע רכישה חדשה ומשמעותית? (סיון פרג’)יגאל דמרי. החברה שבבעלותו תבצע רכישה חדשה ומשמעותית? (סיון פרג’)

חברת י.ח דמרי הודיעה אתמול (ד') לרשות לניירות ערך כי היא מנהלת בימים אלו משא ומתן לרכישת חברה "הפועלת בתחום הנדל"ן היזמי בישראל". מאחר שהמשא ומתן בין הצדדים עודנו מתנהל, ראשי דמרי לא פרסמו עד כה את זהותה של אותה חברה שמועמדת לרכישה. עם זאת, הפרסומים וההערכות מדברים על חברת אחים דוניץ .

דוניץ עצמה אישרה הבוקר כי אכן מתקיים משא ומתן בין החברות, והדגישה: "למען הסר ספק יובהר כי אין ודאות שהמשא ומתן האמור יבשיל לכדי עסקה מחייבת, בין היתר הואיל וטרם סוכמו תנאי העסקה ומחירה".

"להערכת החברה, התמורה הכוללת שתשלם תמורת רכישת החברה הנרכשת תהיה בתנאים מסוימים בטווח שבין סך של 600 מיליון שקל לסך של 700 מיליון שקל", נכתב בהודעת דמרי לרשות לניירות ערך. דמרי חתמה את הודעתה בדברים דומים לאלו של אנשי חברת אחים דוניץ : "יודגש כי אין כל ודאות כי המשא ומתן כאמור יבשיל לכדי הסכם מחייב, בין היתר, הואיל וטרם סוכמו תנאי העסקה לרבות מחירה".

עוד נכתב בהודעת י.ח דמרי כי פרסום המשא ומתן בא לאור בחינת האפשרות לגיוס חוב בדרך של הרחבת סדרת אגרות חוב. "החברה מבקשת להבהיר כי אינה מתחייבת לביצועו של הגיוס, למועדו או להיקף הגיוס הרלבנטי, וכי הם כפופים לאישור דירקטוריון החברה, לאישורים הנדרשים על פי דין ולתנאי השוק". עוד מבהירה החברה כי דיווח זה "אינו מהווה הצעה לציבור לרכוש ניירות ערך של החברה מכל סוג שהוא".

נזכיר כי מאז חודש אוגוסט האחרון, ולמשך כמה חודשים, התמודדה החברה על רכישתה של אפריקה ישראל להשקעות, והציעה עבור הרכישה סכומים שנעו סביב 1.3 מיליארד שקל. בסופו של תהליך נבחרה חברת לפידות קפיטל של איש העסקים יעקב לוקסנבורג.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן מניבהרשות לניירות ערךאפריקה ישראללפידות קפיטליעקב לוקסנבורגי.ח דמרייגאל דמרי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...