עוד נכס לאלוני חץ בבריטניה: פארק עסקים בלונדון בכ-370 מ' שקל

חברת הבת, Brockton Everlast, חתמה על הסכם לרכישת פארק העסקים והמסחר באוקספורד הסמוכה ללונדון • הפארק מניב NOI שנתי של כ-19 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ובעלי אלוני חץ, נתן חץ (יח"צ)מנכ"ל ובעלי אלוני חץ, נתן חץ (יח"צ)

חברת אלוני חץ הודיעה הבוקר (א') לרשות לניירות ערך כי ביצעה רכישה של נכס נוסף בבריטניה: חברת הבת של אלוני חץ, חברת הנדל"ן הבריטית Brockton Everlast, חתמה בסוף השבוע על הסכם לרכישתו של פארק עסקים במרכז העיר אוקספורד בבריטניה, בתמורה ל-81 מיליון ליש"ט – שהם כ-370 מיליון שקל. המחיר אינו כולל עלויות עסקה.

פארק העסקים כולל שטחי משרדים ומסחר (עיקר שטחי המסחר – מרכז מסחרי פתוח) החולשים על פני כ-16 אלף מ"ר מושכרים. הוא חולש על כ-44 דונם, ומושכר בתפוסה מלאה. על פי דיווח החברה, המקום מניב רווח תפעולי שנתי של 4 מיליון ליש"ט, שהם כ-19 מיליון שקל. עוד מוסרת החברה כי המקרקעין שרכשה הם "בעלי פוטנציאל השבחה מהותי במקרה שבו תאושר בעתיד תב"ע להקמת פארק מדע מודרני, תוך הוספת זכויות בנייה ניכרות".

העיר אוקספורד נמצאת בדרום האי הבריטי, מרחק 90 קילומטרים מלונדון הבירה. המרכז המסחרי נמצא בסמוך מאוד למרכז אוקספורד, כך על פי החברה, אשר צופה כי העסקה תושלם באופן רשמי לקראת סוף החודש הבא, קרי ינואר 2020.

חברת Brockton Everlast היא חברת נדל"ן הפועלת בבריטניה, והוקמה על ידי אלוני חץ בשנת 2018 במטרה להתמקד בתחום הנדל"ן המניב בבריטניה – בדגש על לונדון וסביבתה. החברה הוקמה בשיתוף עם קרנות ברוקטון, שותפים בכירים של אלוני חץ. באפריל האחרון ביצעה החברה רכישה מעניינת נוספת, של בניין משרדים בעיר לונדון עצמה, תמורת סכום של כ-220 מיליון ליש"ט – כמעט מיליארד שקל.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךאלוני חץנתן חץBrockton Everlast
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...