גזית גלוב רכשה נכס בקנדה ב-250 מיליון דולר קנדי

מדובר בשותפות חדשה שהקימה החברה עם דורי סגל, מנכ"ל החברה בעבר • הנכס, York Mills Centre בעיר טורונטו, משתרע על 27 דונם ומציע 52,950 מ"ר להשכרה

שיתוף הכתבה
מייסד ובעל השליטה בגזית גלוב, חיים כצמן, על רקע הנכס בטורונטו (יח"צ)מייסד ובעל השליטה בגזית גלוב, חיים כצמן, על רקע הנכס בטורונטו (יח"צ)

השותפות החדשה של גזית גלוב בתחום הנדל"ן המניב בקנדה, Gazit TripLLLe, מתחילה לעבוד: החברה הודעה היום (ד') כי השותפות שהקימה – ושעל הקמתה הודיעה רק לפני כשבועיים – רכשה לאחרונה 66.7% ממתחם York Mills Centre בעיר טורונטו שבקנדה, תמורת 250 מיליון דולר קנדי. מדובר בשותפות שהוקמה עם דורי סגל, ממייסדי גזית גלוב ומי שהיה מנכ"ל החברה בעבר. 

הנכס הוא קומפלקס משרדים הכולל גם שטחי מסחר, ומשתרע על פני 27 דונם. הוא מציע כ-52,950 מ"ר להשכרה - 49,700 מ"ר משרדים ו-3,250 מ"ר מסחר. הנכס ממוקם במרכז טורונטו, במפגש הרחובות Yonge Street ו-York Mills, והוא כולל גם תחנת מטרו ושני מסופי אוטובוסים שמהם יוצאים יותר מ-20 קווים אל טורונטו ומחוצה לה. הנכס גם נמצא בסמוך לכביש המהיר 401. 

הבניין מעוגן עם שוכרים בעלי איתנות פיננסית גבוהה, בהם בנק RBC, חברת פיתוח נדל"ן למגורים Minto הנסחרת בבורסה בטורונטו ועוד. הנכס מספק מגוון שירותים רחב לדיירים, לרבות חדר כושר, שירותי הסעדה ויותר מעשרה נותני שירותים רפואיים"

לנכס שיעור תפוסה של 94%, עם משך שכירות ממוצע של כ-8.4 שנים. מגזית גלוב נמסר עוד כי "הבניין מעוגן עם שוכרים בעלי איתנות פיננסית גבוהה, בהם בנק RBC, חברת פיתוח נדל"ן למגורים Minto הנסחרת בבורסה בטורונטו ועוד. הנכס מספק מגוון שירותים רחב לדיירים, לרבות חדר כושר, שירותי הסעדה ויותר מעשרה נותני שירותים רפואיים". העסקה אמורה להיסגר לפני סוף השנה האזרחית, כך על פי דיווח החברה, ובכפוף למילוי תנאים מקובלים. את החלק הנותר של הנכס רוכשת, אגב, קרן פרטית להשקעות בנדל"ן הפועלת בטורונטו.

עוד מוסרת החברה כי האזור שבו נמצא הנכס נמצא בצמיחה בשנים האחרונות: בחלקו הצפוני של רחוב Yonge הסמוך נבנים בימים אלו שבעה פרויקטים למגורים, וישנם עוד יותר מעשרה פרויקטים בשלבי תכנון, אשר יוסיפו לאזור יותר מ-7,000 יחידות דיור. מול York Mills Centre נמצא, בשלבי תכנון, מתחם בהיקף של כ-43,000 מ"ר המיועד למגורים ומסחר. 

גזית גלוב רכשה נכס בקנדה ב-250 מיליון דולר קנדיגזית גלוב רכשה נכס בקנדה ב-250 מיליון דולר קנדי

"האוכלוסייה באזור צפויה לגדול בכ-15% בעשר השנים הבאות, וההכנסה השנתית הממוצעת למשק בית ברדיוס סביב הנכס גבוהה", מדווחים אנשי גזית גלוב . "החברה מאמינה כי הנכס יניב תשואה אטרקטיבית בטווח הזמן הבינוני-ארוך". 

במקביל לרכישת הכנס הזה, הודיעה שותפות Gazit TripLLLe כי רכשה שלושה נכסים נוספים בעיר טורונטו – "נכסים מסחריים באזורים בעלי נתונים דמוגרפיים חזקים", כהגדרתה. את שלושת הנכסים רכשה תמורת כ-23 מיליון דולר קנדי. 

השותפות החדשה הוקמה, כאמור, בשיתוף דורי סגל. גזית גלוב תחזיק ב-60% ממנה, ותשקיע בה 60 מיליון דולר קנדי בשלב ראשון. דורי יחזיק ב-40 האחוזים הנותרים, וישקיע מצידו בשותפות 40 מיליון דולר קנדי.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גזית גלובדורי סגלחיים כצמןנדל"ן בקנדהשותפות Gazit TripLLLeYork Mills Centre
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...