4 מכרזים בק. אונו נסגרו בכ-230 מיליון שקל; 3 מהם של שיכון ובינוי

מדובר בכ-47,500 מ"ר של שטחי מסחר ותעסוקה בשכונת האיקליפטוסים, שתוקם בחלקה על שטח הבסיס שיפונה • שיכון ובינוי זכתה בשלוש החלקות הגדולות ביותר

שיתוף הכתבה
הדמיית שטחי מסחר ותעסוקה בשכונת האיקליפטוסיםהדמיית שטחי מסחר ותעסוקה בשכונת האיקליפטוסים

השטחים סביב המחנה הצבאי תל השומר ובתחומיו הופכים יקרים יותר ויותר: לאחרונה נסגרו ארבעה מכרזים לשטחי מסחר ותעסוקה בשכונת האיקליפטוסים שבתחומי קריית אונו והבסיס הצבאי, בסכום כולל של כ-230 מיליון שקל, כולל הוצאות פיתוח.

מדובר בארבע חלקות ששטחן הכולל הוא 47,567 מ"ר. הן אמורות להוות שטחי מסחר ותעסוקה אשר ישמשו את תושבי השכונה ואת האזור כולו. השטחים הללו, אשר כמו רוב שטחי התוכנית מוגדרים כגליליים (כלומר ללא מעמד מוניציפאלי) יעברו בחלקם הארי לשטחה המוניציפאלי של עיריית קריית אונו, כדי להגדיל את כמות השטחים מסוג זה בעיר.

שכונת האיקליפטוסים עצמה אמורה לכלול כ-2,800 יחידות דיור, וכן שטחים פתוחים רבים – כ-187 דונם מתוך 724 דונם שעליהם חולשת התוכנית כולה. כאמור, חלק מהשכונה יוקם על שטח בסיס תל השומר המפונה.

מתוך ארבעת המכרזים שנסגרו, בשלושה זכתה חברת שיכון ובינוי – בשטח כולל של כ-40 אלף מ"ר ובסכום כולל של כ-199 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח. במכרז הנוסף, על שטח בגודל 7,400 מ"ר, זכו החברות אשל הירדן ומגדלי הורוביץ, תמורת כ-30 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינוימכרזיםתל השומר דרום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...