גבאי מניבים: מיה גבאי-טובול מונתה למנכ"לית החדשה של החברה

גבאי-טובול, אחותו של הבעלים אלי גבאי, היא מנכ"לית קבוצת גבאי ויו"ר דירקטוריון גבאי מניבים • תחליף בתפקיד את יוסי גורדון שעזב באוגוסט האחרון

שיתוף הכתבה
מיה גבאי-טובול מיה גבאי-טובול

מנכ"לית חדשה לחברת גבאי מניבים – מתוך קבוצת גבאי : מיה גבאי-טובול, המשמשת מנכ"לית קבוצת גבאי ויו"ר דירקטוריון גבאי מניבים, היא מעתה גם מנכ"לית גבאי מניבים. כך הודיעה אתמול (ד') החברה לרשות לניירות ערך. בכך תשמש גבאי-טובול בכפל תפקידים בגבאי מניבים.

מינויה של גבאי-טובול, אחותו של בעלי החברה אלי גבאי, בא לאחר שבחודש אוגוסט האחרון הודיעה המנכ"ל יוסי גורדון על עזיבתו. גורדון שימש בתפקיד המנכ"ל במשך ארבע שנים. מינויה של המנכ"לית החדשה אושר פה אחד באספת בעלי המניות של החברה.

על רקע המינוי שאושר אתמול רכשה קבוצת גבאי , קבוצת האם של גבאי מניבים, את חברת הנדל"ן פריזט חסון, הפועלת בעיקר באזור השרון, תמורת 18 מיליון שקל. החברה רכשה את פריזט חסון ממנהל העיזבון החברה – שניהל את נכסי פריזט חסון מאז נפטר שלומי חסון, שותף ומנכ"ל החברה, לפני כמעט שלושה חודשים. 

במסגרת העסקה יועברו לקבוצת גבאי הסכמי בנייה השווים כחצי מיליארד שקל, על פי ההערכות, וכוללים כ-255 יחידות דיור, 7,600 מ"ר של משרדים ו-2,600 מ"ר של שטחי מסחר בשרון במרכז ובשפלה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גבאי מניביםמאיה גבאי-טובולקבוצת גבאיהרשות לניירות ערך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...