הוותמ"ל: שכונה חדשה בטמרה עם 5,300 יח"ד - מתחם מועדף לדיור

המתחם יכלול גם שטחי מסחר בהיקף 35 אלף מ"ר, ושטחי תעסוקה בהיקף 90 אלף מ"ר • התוכנית חולשת על כ-1,820 דונם אדמות מדינה ואדמות פרטיות

שיתוף הכתבה
הוותמ"ל: שכונה חדשה בטמרה עם 5,300 יח"ד - מתחם מועדף לדיורהוותמ"ל: שכונה חדשה בטמרה עם 5,300 יח"ד - מתחם מועדף לדיור

הוותמ"ל ממשיכה לקדם תוכניות מגורים במגזר הערבי: הוועדה הארצית לתכנון ולבנייה של מתחמים מועדפים לדיור הכריזה לאחרונה על "טמרה – מתחם דרומי" כעל מתחם מועדף לדיור, מתוקף סמכותה בחוק. המתחם, שבדרום העיר הערבית הסמוכה לעכו, יכלול כ-5,300 יחידות דיור בתמהיל מגוון, שטחי מסחר בהיקף 35 אלף מ"ר, שטחי תעסוקה בהיקף של כ-90 אלף מ"ר וכן שטחים למוסדות ציבור, שטחים פתוחים, דרכים ומתקנים הנדסיים.

התוכנית שמה דגש בקביעת מערך דרכים ותשתיות, בהקצאות לצרכי ציבור, בפיתוחם של שטחים ציבוריים פתוחים ופארקים עירוניים על שלוש הגבעות שבתחום התוכנית, בפיתוח צירים עירוניים הכוללים עירוב שימושים של מסחר, מגורים ומשרדים, לצד מערך שבילים להולכי רגל ושבילי אופניים המעודדים הליכות. התוכנית מתפרסת על פני כ-1,820 דונם, והצפיפות המוצעת בה היא 6 יח"ד לדונם נטו.

בתיאור התוכנית נכתב כי "לאור המורכבות הרבה של תכנון על קרקעות פרטיות עם ריבוי בעלויות (הקרקעות הפרטיות מהוות כמחצית משטח התכנון),בחלקן ללא רישום מקרקעין, נעשה מאמץ להיצמד לחלקות המקור. התוכנית מחייבת הגשת תוכנית בינוי על פי חלקות המקור כתנאי להוצאת היתר".

במאי האחרון הודיעה הוותמ"ל כי תקדם הקמת שכונה בת 5,000 יחידות דיור בעיר אום אל-פאחם.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חוק המקרקעיןותמ"לעיריית אום אל פאחם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...