יולי 2019 בענף הבינוי: עלייה של 3.7% בהיקף העבודות החדשות

לצד זה נרשמה עלייה של 3.3% בהיקף הפעילות השוטפת בענף – כך על פי סקר הערכת מגמות בעסקים של הלמ"ס • העלייה בפעילות השוטפת – אחרי חודשיים של ירידות

שיתוף הכתבה
יולי 2019 בענף הבינוי: עלייה של 3.7% בהיקף העבודות החדשות (שאטרסטוק)יולי 2019 בענף הבינוי: עלייה של 3.7% בהיקף העבודות החדשות (שאטרסטוק)

מגמות חיוביות בכל הנוגע לפעילות ענף הבינוי בחודש יולי האחרון: על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, חלה עלייה של 3.7% בהיקף העבודות החדשות בענף בחודש הקודם – נתון המתייחס לשטח התחלות הבנייה ולהיקף ההזמנות לאורך החודש. לצד זה, נרשמה עלייה של 3.3% בהיקף הפעילות השוטפת בענף. 

 

העלייה בהיקף העבודות החדשות ממשיכה מגמה חיובית רצופה שנרשמת מבחינה זו מאז אוקטובר 2018. בחודש הקודם, יוני 2019, התרחב היקף העבודות החדשות ב-3.4%. העלייה בחודש שעבר היא גם הגבוהה ביותר מאז דצמבר 2018. ביולי אשתקד העלייה בהיקף העבודות החדשות עמדה על 2.8%.

לעומת זאת, העלייה בהיקף הפעילות השוטפת באה לאחר חודשיים של ירידות מבחינה זו: ביוני 2019 נרשמה ירידה בשיעור של 0.5% בנתון זה, ובמאי – ירידה של 1.6%. ביולי אשתקד, בדומה ליולי האחרון, המגמה הייתה חיובית ושיעור העלייה עמד על 2.5%.

 

הנתונים נאספו במסגרת "סקר הערכת מגמות בעסקים", שמתפרסם על ידי הלמ"ס אחת לחודש, ומסתמך על עריכת ראיונות עם גורמים בחברות שונות בענפי המשק, כולל ענף הבינוי. הנתונים המתפרסמים מבטאים סיכום משוקלל של תשובות המרואיינים – הכוללות גם הערכות לגבי הצפוי בענף בחודש העוקב. 

אם כן, הערכות השינוי הצפוי בחודש הנוכחי, אוגוסט 2019, מדברות על עלייה של 7.6% בהיקף הפעילות השוטפת (ההערכות בנוגע לחודש יולי עמדו על 11.1%),ועל עלייה מינורית במספר המועסקים – 0.5%.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הלשכה המרכזית לסטטיסטיקההיקף הפעילות השוטפתהיקף העבודות החדשות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...