יוני 2019 בענף הבינוי: עלייה של 3.4% בהיקף העבודות החדשות

נמשכת העלייה הרצופה מתחילת השנה – כך על פי סקר הערכת מגמות בעסקים של הלמ"ס • עוד עולה מהסקר: ירידה של 0.5% בפעילות השוטפת, הממשיכה את מגמת החודש שעבר

שיתוף הכתבה
(קרדיט Depositphotos)(קרדיט Depositphotos)

עלייה בהיקף העבודות החדשות בענף הבינוי – אל מול ירידה בהיקף הפעילות השוטפת: כך עולה מ"סקר הערכת מגמות בעסקים" אשר פרסמה לאחרונה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. על פי הסקר, עלה היקף העבודות החדשות בענף ב-3.4% בחודש יוני, תוצאה הממשיכה מגמה חיובית מאז אוקטובר 2018.

לעומת זאת, היקף הפעילות השוטפת ירד ב-0.5% ביוני - תוצאה הממשיכה ירידה של 1.6% במאי. צמד החודשים הללו הם הראשונים מתחילת שנת 2019 שבהם נרשמת ירידה בהיקף הפעילות השוטפת בענף הבינוי, על פי תוצאות הסקר.

הסקר מתפרסם אחת לחודש, ומסתמך על ראיונות עם חברות שונות בענפי המשק, כולל ענף הבינוי. המאזן המתפרסם הוא למעשה סיכום משוקלל של תשובות המרואיינים, ובמסגרת השקלול נלקחים בחשבון גורמים משפיעים שונים כמו הסתברות הדגימה של העסק, שיעורי ההשבה בענף וגודלו היחסי של העסק בענף לפי מספר המועסקים בו.

בין היתר בוחן הסקר, בהתאם לתוצאות המתקבלות מהמרואיינים, גם תחזיות למגמות המרכזיות הצפויות. בעניין זה האווירה נראית חיוביות למדי, עם צפי לעלייה של 11.1% בפעילות השוטפת בענף הבינוי, לצד עלייה של 2.9% במספר המועסקים בענף.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הלשכה המרכזית לסטטיסטיקהסקר הערכת מגמות בעסקיםהיקף הפעילות השוטפתענף הבינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...