אשדר תבצע פינוי-בינוי בירושלים עם 255 דירות ו-2,000 מ"ר מסחר

נבחרה ע"י בעלי דירות ברחוב טהון בשכונת קריית יובל בירושלים לאחר מכרז קבלנים • בקרקע יש כבר תב"ע מאושרת

שיתוף הכתבה
ארנון פרידמןארנון פרידמן

חברת אשדר מקבוצת אשטרום נבחרה לבצע פרויקט פינוי-בינוי בירושלים הכולל הריסה של בניינים קיימים ובהם 59 דירות, ובנייה של בניינים חדשים ובהם 255 דירות חדשות. בעלי הדירות בבניינים הם אלא שיזמו את פרויקט ההתחדשות העירונית בשיתוף מוריה – החברה לפיתוח ירושלים, ובחרו באשדר לביצוע הפרויקט לאחר מכרז בין קבלנים לפני כשנה וחצי.

מלבד 255 דירות המגורים, בקרקע ברחוב טהון בשכונת קריית יובל בירושלים קיימת תב"ע מאושרת לבניית כ-2,000 מ"ר שטחי מסחר בקומת הקרקע של הבניינים. 

חברת הפרויקט משותפת לאשדר (50%) ולחברת ברזאני ייזום נדל"ן תשתיות תחת השם " אשדר ברזני בטהון". החברה תפעל ליזום תכנית איחוד וחלוקה ולקבל היתר בנייה לפרויקט. ההסכם בין החברה המשותפת לבעלי הדירות כולל תנאים מתלים, ביניהם חתימת כל הדיירים על הסכם עם החברה ואישור התב"ע החדשה. 

יש לציין כי מדובר בשלב ראשוני בלבד ודווח לבורסה בת"א רק בשל מחויבותה כחברה ציבורית. אשדר תפעל מעכשיו לתכנון תב"ע חדשה ולהגשתה, ובמקביל לחתימת הסכמים מול כל 59 בעלי הדירות. 

אשדר היא זרוע הנדל"ן הפרטית של קבוצת אשטרום המדווחת לבורסה בת"א בשל האג"ח שהנפיקה ונסחרות בבורסה. יו"ר החברה הוא גיל גירון והמנכ"ל הוא ארנון פרידמן. אשדר סיימה את 2018 עם הכנסות בהיקף כ-855 מיליון שקל, עלייה של 23% ביחס ל-2017. הרווח הנקי הסתכם ב-2018 בכ-58 מיליון שקל, ירידה של 25% לעומת הרווח הנקי של 2017. סך המאזן של החברה הסתכם בסוף השנה החולפת ב-2.9 מיליארד שקל, לעומת 2.2 מיליארד שקל בסוף 2017.

לאחרונה דיווחנו כי אשדר ושותפתה צמח המרמן מוכרות את מתחם המסחר בפרויקט מעורב השימושים "לב גני תקווה" שאותו הן מקימות במשותף, בתמורה ל-167 מיליון שקל בתוספת מע"מ. עוד דיווחנו כי תוכנית חוף הצוק בצפון העיר תל אביב של אשדר (50%) וקרן ריאליטי הופקדה ע"י ועדת המשנה לנושאים תכנוניים עיקריים (ולנת"ע) של מינהל התכנון . התוכנית תכלול מגדל מגורים בן 14 קומות ו-116 דירות, וכן מלון בן שלוש קומות ו-106 חדרים. חלק מהשטח שנמצא כ-100 מטרים מחוף הים יופקע ויהפוך למרחב ציבורי פתוח.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אשטרוםצמח המרמןארנון פרידמןאשדרפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...