צמח המרמן ואשדר מוכרות חלק מהפרויקט בגני תקווה ב-167 מיליון

צמח המרמן ואשדר מוכרות את מתחם המסחר בפרויקט מעורב השימושים "לב גני תקווה" שאותו הן מקימות במשותף • בפרויקט נמכרו כבר כ-60 דירות

שיתוף הכתבה
חיים פייגלין וארנון פרידמן חיים פייגלין וארנון פרידמן

החברות צמח המרמן ואשדר מוכרות את מתחם המסחר בפרויקט מעורב השימושים "לב גני תקווה" שאותו הן מקימות במשותף, בתמורה ל-167 מיליון שקל בתוספת מע"מ. התמורה תשולם בהתאם להתקדמות הבנייה של הפרויקט.

פרויקט "לב גני תקווה" משתרע על כ-11.4 דונם וכולל 250 יחידות דיור בשני מגדלים בני 23 קומות, וכן כ-8,800 מ"ר לשטחי מסחר (שאותם מוכרת החברה היום). הפרויקט מוחזק בחלקים שווים ע"י צמח המרמן ואשדר חברה לבנייה. הקבלן המבצע היא חברת אשטרום והחברות מעריכות את מועד סיום הבנייה בסוף 2021. 

החברות משווקות 175 דירות מסך הדירות שבפרויקט ועוד 75 דירות שייכות לבעלי הקרקע שאיתם חתמו על עסקת קומבינציה . בפרויקט נמכרו כבר כ-60 דירות (נכון לסוף 2018) במחיר ממוצע של כ-16 אלף שקל למ"ר. 

בחודש שעבר דיווחנו כי צמח המרמןמוכרת לצד שלישי 70% מהזכויות בקרקע המיועדות לבניית אזורי התעסוקה, המסחר והחניה בפרויקט משולב של מגורים, מסחר, משרדים וחניון במתחם כורוזין בגבעתיים, כשנה וחצי לאחר שרכשה את הקרקע תמורת 83.5 מיליון שקל. החברה נשארה עם הזכויות לבניית מגדל המגורים ו-30% מהחלק המניב של הפרויקט.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צמח המרמןאשדר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...