1,800 דירות סביב פארק: תוכנית הענק הבאה של הוד השרון מגיעה לוועדה המחוזית

התוכנית שמקדמת רמ"י מתפרשת על פני 260 דונם במרכז העיר וכוללת שדרה שתשמש גם כטיילת, ותכיל כ-12 אלף מ"ר למסחר ותעסוקה בעירוב שימושים, בבנייה של עד 26 קומות. מחר (ב') תקיים הוועדה המחוזית מרכז דיון בהפקדתה

שיתוף הכתבה
הוד השרון (צחי קיבנשטיין)הוד השרון (צחי קיבנשטיין)

הוועדה המחוזית מרכז תדון מחר (ב') בתוכנית רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) להקמת מתחם מגורים הכולל עירוב שימושים סביב פארק עירוני שיוקם במרכז הוד השרון. התוכנית מקודמת ב"מתחם התפר" בהוד השרון, המחבר בין המושבים הוותיקים שיצרו את העיר. בסך הכל כוללת התוכנית 1,755 דירות וכ-12 אלף מ"ר למסחר ותעסוקה, מבנים ומוסדות ציבור.

התוכנית מתפרשת על 266 דונם, וגובלת בצפון ברחוב התלמיד, בדרום ברחוב אסף הרופא, ממזרח ברחובות עליית הנוער וההדרים, וממערב ברחוב בן גמלא למעט שכונת הפרסה. בתוכנית מוגדרת שדרה מצפון לדרום המהווה חלק מהפארק העירוני ומכילה את חורשת האקליפטוסים.

השדרה מכילה 1,755 ח"ד המשולבות במשרדים ובדיור מוגן או מגורי סטודנטים בהיקף 200 יחידות. מתוך 1,755 הדירות, 388 דירות יהיו קטנות. עוד כוללת התוכנית מוסדות עירוניים, מסחר ומשרדים בשימושים מעורבים המלווים במקשתות (ארכדות) ועצים. השדרה תשמש כטיילת, כמקום לחגיגות, למשחקים, למפגש, מרחב שוטטות ופעילות המאפשרת שילוב של הולכי רגל, אופניים ורכב.

בתוכנית יוקצו בסה"כ 33,144 מ"ר למבני ציבור, 5,693 מ"ר לתעסוקה ו-6,196 מ"ר למסחר. גובה הקומות נע בין 6-8 קומות ל-26 קומות. אדריכל התוכנית הוא ברוך ברוך. התוכנית הופקדה ב-2019  והוגשו לה 14 התנגדויות, בעיקר של בעלי זכויות.

נזכיר כי בשנה שעברה אישרה מליאת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תכנית מפורטת לצפון מזרח הוד השרון, באזור כביש 531 ובסמיכות לתחנת הרכבת נורדאו. התוכנית כוללת 1287 דונם, בהם יהיה שכונת מגורים חדשה עם כ-4,200 יחידות דיור, מתוכם 843 יח"ד קטנות עד 70 מ"ר. עוד בתוכנית שטחי מסחר בגודל של כ-40 אלף מ"ר, שטחי תעסוקה בגודל של כ-230 אלף מ"ר, ועוד 230 אלף מ"ר של מבני ציבור. בשכונה יוקם גם מסוף תחבורה ציבורית. מנגד הוועדה המקומית ביטלה את הקידום של תדהר  ל-140 דירות במתחם בני ברית. אך ועדת הערר הפכה לפני כחודשיים את ההחלטה. 
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוד השרוןרמ"יהוועדה המחוזית מרכז
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...