4200 דירות ומאות אלפי מ"ר תעסוקה ומסחר – אושרה תוכנית מפורטת לשכונה חדשה בהוד השרון

התוכנית מתפרסת על 1287 דונם בסמוך לתחנת הרכבת. 843 מהדירות קטנות עד 70 מ"ר. עוד בתוכנית שטחי מסחר בהיקף של כ-40 אלף מ"ר, שטחי תעסוקה של כ-230 אלף מ"ר, ועוד 230 אלף מ"ר של מבני ציבור. רה"ע אמיר כוכבי: "התוכנית תהווה גם מקור תעסוקה לתושבים בעיר וגם מקור הכנסה עירוני"

שיתוף הכתבה
הדמיית השכונה החדשה (קורין אדריכלים)הדמיית השכונה החדשה (קורין אדריכלים)

מליאת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה אתמול (א') תכנית מפורטת למתחם 1202 בהוד השרון. המתחם יוקם בצפון מזרח הוד השרון, באזור כביש 531 ובסמיכות לתחנת הרכבת נורדאו. התוכנית כוללת 1287 דונם, בהם יהיה שכונת מגורים חדשה עם כ- 4,200 יחידות דיור, מתוכם 843 יח"ד קטנות עד 70 מ"ר. עוד בתוכנית שטחי מסחר בגודל של כ-40 אלף מ"ר, שטחי תעסוקה בגודל של כ-230 אלף מ"ר, ועוד 230 אלף מ"ר של מבני ציבור. בשכונה יוקם גם מסוף תחבורה ציבורית.

התוכנית הראשונה אושרה כבר בדצמבר 2015, ותוקנה ושונתה בהתאם להנחיות תכנית המתאר המתוקנת שאושרה לפני מספר חודשים (הר/2050),ולפי חזון העירייה לקידום שכונות מעורבות שימושים המאופיינות בבניה מרקמית להבדיל משכונת המגדלים שאושרה בתוכנית המתארית הראשונה.

התוכנית כוללת רשת שבילי הליכה ואופניים, בנייה מרקמית של בניינים בני 6 עד 10 קומות במקום המגדלים שהיו בתוכנית המקורית מ- 2015, ושטחים ירוקים גדולים בצמידות לבתי המגורים. כמו כן, מתוכננים במתחם שתי קריות חינוך על יסודיות, פארק נרחב ומבנים ציבוריים נוספים.

"תוכנית שתהווה גם מקור תעסוקה לתושבים בעיר וגם מקור הכנסה עירוני"
 
אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "התוכנית אותה ירשנו עברה שינויים והתאמות למגמות תכנון עדכניות המקדמות עירוניות נגישה, בריאה ומעורבת שימושים ומהווה חלק מהחזון העירוני להתרחבות מותאמת לצרכי העיר והקהילה. שכונה חדשה ולצידה אזורי מסחר, תעסוקה ופנאי, במיקום שמאפשר נגישות מרבית לכביש 531 ולתחנות הרכבת, זאת במטרה למתן את ההתרחבות כך שתעמיס פחות ככל הניתן על תשתיות התחבורה הקיימות של העיר.

"לאחר הליך ממושך הצלחנו להציג תכנית משודרגת ומשופרת הכוללת בינוי המשתלב במרקם העירוני, בנייה מוטת הולכי רגל, רשת שבילים ושטחים ירוקים ופיזור מבני ציבור בצמידות לשכונת המגורים. 
 התוכנית מקדמת מגורים בשילוב מוקדי מסחר ותעשייה שגם מאפשרים מגוון רחב יותר של תעסוקה לתושבות ולתושבים בעיר וגם מהווים מקור הכנסה עירוני, שיאפשר לנו לשמור על רמת שירותים עירוניים גבוהה, ומהווה סטנדרט עירוני חדש לתנועה רכה המבוססת על אופניים והליכה בטוחה ברחובות מותאמים. בנוסף על פי החלטתנו - השכונה תתוכנן עם מתקני אשפה פניאומטיים שיפנו את האשפה למתקני טיפול מחוץ לשכונה כך תמנע כניסת משאיות אשפה אל השכונה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אמיר כוכביהוועדה המקומית לתכנון ובנייההוד השרוןמתחם 1202
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...