תמורת 176 מיליון שקל: דניה תקים עבור קרסו פרויקטים של פינוי-בינוי בחולון ובת ים 

קבוצת הבנייה בניהולו של רונן גינזבורג נבחרה על ידי קרסו להקמת שני פרויקטי פינוי-בינוי של קרסו, אחד על גבול בת ים-יפו ליד הים, להקמת 110 יח"ד. השני ברחוב וייצמן במרכז חולון, לפרויקט שיכלול 110 יח"ד

שיתוף הכתבה
מנכ"ל דניה רונן גינזבורג (רמי חכם)מנכ"ל דניה רונן גינזבורג (רמי חכם)

קבוצת הבנייה והתשתיות דניה, מבית לפידות קפיטל ובניהולו של רונן גיזנבורג, נבחרה בחודש האחרון על יד קרסו נדל"ן להיות הקבלן הראשי להקמת שני פרויקטי פינוי-בינוי של קרסו, בניהולו של דן פרנס,  שייבנו בבת ים וחולון, בשווי כולל לדניה של 176 מיליון שקל. 

הפרויקט בבת ים עתיד להיבנות ברחוב שמחה הולצברג (20), בגבול בת ים-יפו, בסמיכות לחוף הים ויכלול שני בניינים בני 9 קומות בהם 73 יח"ד במקום כ-20 יח"ד קיימות, כשבתמורה דניה תקבל כ-70 מיליון שקל. הפרויקט השני ייבנה בחולון ברחוב וייצמן (57-55) במרכז העיר, בסמיכות לבניין העירייה, המכון הטכנולוגי HIT, פארקים ומרכזי תרבות. הפרויקט יכלול 110 יח"ד במקום כ-20 דירות קיימות, והתמורה לדניה תעמוד על כ-106 מיליון שקל.

לפני כשבועיים נבחרה דניה סיבוס לבצע גם פרויקט של רמי לוי בדרך חברון בירושלים תמורת 465 מיליון שקל לבניית 300 דירות ומשרדי מגורים. נוסף על כך בשבוע שעבר חברה משותפת של קרסו נדל"ן ופרופדו רכשה 49% מקבוצת ההתחדשות העירונית יושפה לפי שווי של 74 מיליון שקל.





 

  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרסו נדל"ןדניהקבוצת דניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...