תמורת 465 מיליון שקל: קבוצת דניה תבנה עבור רמי לוי כ-300 דירות ומגדל משרדים בירושלים 

הפרויקט בדרך חברון יכלול שני מגדלי מגורים בני 30 קומות ומגדל משרדים בן 20 קומות לצד קומות מסחר, בית כנסת ומעון יום

שיתוף הכתבה
הדמיה מדרך חברון: VIEW POINT; תכנון: אמציה אהרונסון אדריכליםהדמיה מדרך חברון: VIEW POINT; תכנון: אמציה אהרונסון אדריכלים

קבוצת דניה נבחרה בשבוע האחרון להיות הקבלן הראשי להקמת קומפלקס המגורים, המשרדים והמסחר של רמי לוי נדל"ן, מקבוצת רמי לוי. הקומפלקס ייבנה בדרך חברון  פינת אשר וינר בירושלים תמורת 465 מיליון שקל בתוספת מע"מ, ל-47 חודשים. כך מדווחת דניה היום לבורסה.

הפרויקט יכלול  שני מגדלי מגורים בני 30 קומות כל אחד (סה"כ 298 יח"ד – 3,4,5 חדרים, מיני-פנטהאוז ופנטהאוז) ומגדל משרדים בן 20 קומות. בפרויקט גם יוקם חניון תת-קרקעי בן 7 קומות. שלוש קומות יכללו קומות מסחר, גני ילדים, מעון יום ובית כנסת. כמו כן הפרויקט כולל גינה רחבה. הפרויקט כולו יהיה בשטח כולל של כ- 85,000  מ"ר. הפרויקט עתיד להיבנות בנקודת המפגש של שכונת תלפיות, שכונת ארנונה וקיבוץ רמת רחל. בצמוד לפרויקט יעבור הקו הכחול של הרכבת הקלה שיחבר את דיירי הפרויקט למרכז העיר ולשכונות הצפוניות של ירושלים.

התמורה צמודה למדד תשומות הבניה למגורים לפי מנגנון שנקבע בין הצדדים, ותשולם לדניה בהתאם לקצב התקדמות העבודות בפרויקט, שצפויות להימשך כאמור כ- 47 חודשים, החל מחודש מאי.

רונן גינזבורג, מנכ"ל קבוצת דניה: "הפרויקט מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטי איכות שמקימה קבוצת דניה ברחבי הארץ ובירושלים בפרט. הפרויקט יעניק לדייריו איכות מגורים בסטנדרט בינלאומי גבוה, באחת השכונות התוססות בבירה. אנו מודים לרמי לוי נדל"ן על הבעת האמון בדניה ואנחנו בטוחים שכמו שאר הפרויקטים של דניה, גם הפרויקט הזה יבוצע על ידינו באופן המיטבי ביותר". 

רמי לוי, היזם והבעלים של רמי לוי נדל"ן:  "רמי לוי נדל"ן מתמחה בייזום, בהקמה ובאחזקות נדל"ן. החברה חרטה על דגלה ליזום, לבצע ולהקים פרויקטים מעוררי השראה, המציבים רף חדש של יוקרה, סטנדרט ואיכות.

"קומפלקס המגורים המדובר, הכולל 298 יח"ד תוכנן בעיצוב אדריכלי קפדני במטרה להעניק לדיירים חווית מגורים אופטימלית בעיר הכי מיוחדת בעולם. החוויה כוללת מרחב מגורים ומחיה מקסימלי בדירות, מרפסות שמש הצופות לנופי ירושלים, מפרט מושקע ואיכותי משולב בעיצוב מוקפד ללא פשרות. כל אלה הופכים את הפרויקט לסמן של איכות המציב רף תכנוני ועיצוב חדש בעיר ירושלים.   

"אנו שמחים על הבחירה בקבוצת דניה – המומחית בתחומה ומאמינים שבזכות שיתוף הפעולה, נגיע לאיכויות ולרמות הביצוע מהגבוהות בישראל."


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רמי לוידרך חברוןקבוצת דניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...