1,600 דירות חדשות: אזורים מקדמת 3 מתחמי התחדשות לאורך רחוב מבצע סיני בבת ים

בשלושת המתחמים ייהרסו כ-520 יח"ד בסך הכל. בשניים מהמתחמים, אזורים כבר הגיעה לרוב הדרוש של החתימות, ובשלישי חצתה את ה-50%. המתחמים מצויים זה בקרבתו של זה ובקרבה לתחנת הרכבת יוספטל ולקו המטרו M3 העתידי

שיתוף הכתבה
איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים (ינאי אלפסי)איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים (ינאי אלפסי)

אזורים מקדמת שלושה פרויקטים בבת ים, לאורך רחוב מבצע סיני המרכזי, לאחר שבשניים מהם הגיעה לרוב הדרוש ובמתחם שלישי חצתה את ה-50%. המתחמים הם מתחם הגבעות-הנרייטה סולד-מבצע סיני, מבצע סיני 30-38 ומתחם מבצע סיני-תנין-קק"ל. בשלושת המתחמים יחדיו ייהרסו כ-520 יחידות דיור וייבנו כ-1,600 יח"ד.

במתחם הגבעות-הנרייטה סולד-מבצע סיני, אזורים הגיעה החודש לרף ה-50% ופועלת בימים אלו על התכנון מול המנהלת להתחדשות עירונית בבת ים בשילוב צוותי התכנון של הרשות המקומית. בפרויקט זה אזורים תהרוס כ-300 יח"ד ותבנה במקומן כ-1,000 יח"ד חדשות. אזורים עתידה לפתח את השכונה, לבנות מבני ציבור, שטחים ירוקים ודרכי תנועה חדשות שמתחשבות במערך ההיסעים המתגבש באזור. אדריכל הפרויקט הוא האדריכל הידוע אילן פיבקו. 

במתחם מבצע סיני 30-38, חברת אזורים הגיעה ללמעלה מ-80% חתימות בספטמבר, ותהרוס 80 יח"ד ב-5 בניינים ישנים, ובמקומן ייבנו כ-240 יחידות דיור. ובמתחם מבצע סיני-תנין-קק"ל התקיים בשבוע שעבר כנס חתימות כאשר מיד לאחריו הגיעה אזורים לרוב הדרוש. במתחם ייהרסו כ-140 יח"ד וייבנו כ- 350 יח"ד חדשות. מספר המבנים החדשים ומספר הקומות בכלל המתחמים עדיין לא ידוע. המכפילים באזור: 2.8.

המתחמים מצויים זה בקרבתו של זה, מתאפיינים במיקום אטרקטיבי בקרבה לתחנת הרכבת יוספטל וכן גם לקו המטרו M3 שעתיד להיפתח בתחנת קק"ל. כמו כן, הפרויקטים בקרבה לצירים ראשיים כמו דרך איילון הממוקמת ממזרח. כבר כיום ניתן להגיע אל הפרויקטים באמצעות הקו האדום של הרכבת הקלה אשר תחנותיו ממוקמות בסמוך לציר.

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים: "העיר בת ים עוברת מהפכת התחדשות עירונית, כאשר ברחוב אחד חברת אזורים צפויה לשלש את מספר יח"ד הקיימות היום. הפרויקטים מצטרפים לפעילות רחבה של אזורים בעיר בת ים שתמשיך לפתח פתרונות נדל"ן מתקדמים לטובת שיפור איכות החיים של התושבים. אנו מודים לדיירים על האמון בנו ומתחייבים לפעול בשיתוף פעולה מלא יחד איתם". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםבת יםהתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...