תמורת 670 מיליון שקל: רבוע כחול נדל"ן תשכיר 60% משטחי המשרדים בפרויקט בנחלת יצחק

חברת הנדל"ן המניב והמגורים שבשליטת מוטי בן משה, חתמה על עסקאות עם מספר חברות הייטק להשכרת משרדים בפרויקט ברחוב תוצרת הארץ בתל אביב. בסה"כ יושכרו 18 אלף מ"ר מתוך 32 אלף מ"ר של מסחר ותעסוקה בפרויקט. העסקאות הן במחיר ממוצע של כ-155 שקל למטר

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בנחלת יצחק (יסקי מור אדריכלים)הדמיה של הפרויקט בנחלת יצחק (יסקי מור אדריכלים)

רבוע כחול נדל"ן, חברת הנדל"ן המניב והמגורים שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה, חתמה בסוף השבוע על עסקאות בסך כולל של כ-670 מיליון שקלים להשכרת שטחי משרדים ב-east& (אנד איסט) ברחוב תוצרת הארץ בשכונת נחלת יצחק בתל אביב. 

השטח המושכר יהיה 18 אלף מ"ר, המהווים 60% מתוך 32,000 מ"ר שטחי המסחר והתעסוקה בפרויקט. העסקאות הן עם חברות היי טק, בהיקף כולל של כ-13,000 מ"ר ובמחיר ממוצע של כ-155 ש"ח למטר לטווח זמן של כ-21 שנה, החל מתחילת 2025. משרדי השוכר הגדול ביותר, המטה בישראל של חברת היי טק זרה, ישתרעו על פני 5 קומות בהיקף של כ-6,300 מ"ר. 

בנוסף  נחתם הסכם עקרונות באשר לשכירת כ-5,000 מ"ר נוספים בפרויקט עם חברות קשורות לקבוצת רבוע כחול, כאשר בן משה מתעתד לרכז בפרויקט גם חלק ממשרדי ההנהלה של חברות קבוצת אלון רבוע כחול שפועלים כעת במגדלי עזריאלי הסמוכים ובמיקומים אחרים. הפרויקט כולל שני מגדלים של עירוב שימושים שרבוע כחול נדל"ן מקימה ברחוב תוצרת הארץ בת"א, סמוך לנתיבי איילון ותחנת רכבת השלום: המגדל הצפוני בן 40 הקומות מציע דירות מגורים והמגדל הדרומי בן 33 הקומות משלב מגורים ותעסוקה: 25 קומות משרדים ומעליהן 8 קומות המיועדות למגורי יוקרה.

רבוע כחול נדל"ן היא בעלת 100% משטחי התעסוקה והמסחר בפרויקט - בהיקף של כ-32 אלף מ"ר ובנוסף החברה שותפה ב-50% בחלק המגורים הכולל 390 יח"ד עם סופרין . השלמת הבניה צפויה בסוף שנת 2024. בשבוע שעבר דיווחה רבוע כחול נדל"ן על הקמת חטיבת מגורים חדשה, בניהול המנכ"ל אורי אלטשולר, של כ-11 אלף יח"ד וזינוק של 114% ברווח הנקי של החברה בשנת 2023 לכדי כ-634 מיליון ש"ח.

עוד הודיעה בשבוע שעבר רבוע כחול נדל"ן על רכישה של 50% מפרויקט שפע בבני ברק ביחד עם מנדי רייך. מדובר בפרויקט עירוב שימושים הכולל מסחר ותעסוקה של כ-22 אלפי מטרים (100% בבעלות החברה) ומגורים של כ-400 יח"ד. החברה צופה שתעלה על הקרקע לקראת הרבעון השלישי השנה. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרדיםמוטי בן משההייטקרבוע כחול נדל"ןנחלת יצחק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...