החברה מהנגב תבנה מגדל בן 17 קומות ו-80 דירות במרכז רמת גן

הוועדה המחוזית תל אביב אישרה את התוכנית של כוכב התחדשות עירונית לתמ"א הריסה ובנייה ברחוב ארלוזורוב בר"ג, במסגרתה ייהרסו 28 יח"ד. הוועדה דחתה מספר התנגדויות, כולל דרישה להקטין את המגדל ל-10 קומות ולהוסיף שטחי ציבור

שיתוף הכתבה
הבניין בארלוזורוב ברמת גן כיום (דרור ניר קסטל) הבניין בארלוזורוב ברמת גן כיום (דרור ניר קסטל)

השבוע, לאחר שמולאו התנאים, הוועדה המחוזית תל אביב אישרה את תוכנית כוכב התחדשות עירונית לתמ"א הריסה ובנייה בארלוזורוב (11א) רמת גן הכוללת הריסת מבנה בן 4 קומות ובו 28 יח"ד והקמת מגדל מגורים בן 17 קומות סך הכול (כולל קומת קרקע וקומת גג חלקית) ו-80 יח"ד. 20% מהדירות יהיו דירות קטנות שלא יעלו על  63 מ"ר. היזם ביקש שיתווספו 900 מ"ר שטחי שירות והוועדה החליטה על תוספת של 500 מ"ר בלבד.  התכנית ממוקמת בסמוך לכיכר העצמאות (כופר הישוב) במפגש הרחובות ביאליק וארלוזורוב ובסמוך לסמטת מרים.

בנובמבר האחרון דחתה הוועדה את רוב ההתנגדויות למעט תנאי של אישור מהנדס קונסטורקציה למימוש הפרויקט. עם ההתנגדויות נמנו טענות על חריגות הגובה בהתאם לסביבה, על כך קבעה הוועדה שממילא האזור מיועד להתחדושת עירונית עתידית וכך דחתה את דרישת מהנדס העיר גבעתיים להקטנת המגדל לעשר קומות. היא דחתה גם את דרישת מהנדס העיר רמת גן לשטחי ציבור, כיוון שמדובר בבניין במתחם כלוא ואין אפשרות לשטחי ציבור אפקטיביים.

כוכב התחדשות היא חברה בת של חברת כ. כוכב הנגב, חברה קבלנית ליזמות, בנייה ופיתוח שהוקמה בשנת 1990 על ידי יצחק כהן. החברה היא חברה משכנת'ומחזיקה בסיווג קבלני דרג ג'- 5 (בלתי מוגבל) המאפשר לה לבנות וליזום פרויקטים בהיקפים גדולים.

על אף שהחברה מהנגב,  חברת ההתחדשות מקדמת כמה פרויקטים ברמת גן, ברחוב שרתבניין בן  9 קומות ו-18 יח"ד בבנייה, ומקדמת בניית בניין בוטיק בן 53 דירות ברחוב אבטליון וברחוב הרא"ה 89 דירות. החברה מקדמת  גם פרויקט בנס ציונה,  ואכלסה בעיקר דירות מחיר למשתכן בדרום. את התוכנית הגיש בשם החברה עו"ד עודד זגורי. אדריכל התוכנית ירון מגן מירון מגן אדריכלים


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:כוכב התחדשות עירוניתרמת גןהוועדה המחוזית ת"א
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...