אור הרפז, סמנכ"ל פיתוח עסקי באאורה, הלך לעולמו ממחלה קשה

הרפז ז"ל, בן 39 ואב לשלושה, הצטרף לאאורה ב-2013 וכיהן בה במספר תפקידים. בין היתר קידם ייזום והקמה של למעלה מ-100 פרויקטי מגורים, כולל מגה פרויקטים בהתחדשות עירונית. היה בוגר מדעי המדינה ומזרח אסיה וגם בוגר לימודי שמאות מקרקעין בטכניון

שיתוף הכתבה
אור הרפז ז"ל (וויליאם פרונגלס) אור הרפז ז"ל (וויליאם פרונגלס)

אור הרפז, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת אאורה , הלך לעולמו בשבוע שעבר ממחלה קשה והוא בן 39 בלבד. במודעת האבל שפרסמה החברה לזכרו, נכתב כי "אבל גדול נפל על משפחת אאורה עם פטירתו בטרם עת של אור הרפז ז"ל, סמנכ"ל בכיר בחברה, נשמה ענקית ומנהל בחסד. יעקב אטרקצ'י במנכ"ל, ההנהלה ועובדי חברת אאורה משתתפים באבלם הכבד של עדי, הילדים והמשפחה". 

הרפז ז"ל, אב ל-3, היה בוגר תואר ראשון במדעי המדינה ומזרח אסיה מאוניברסיטת תל אביב ובוגר לימודי שמאות מקרקעין בטכניון. הוא הצטרף לחברת אאורה בשנת 2013 וכיהן בה במספר תפקידים. באתר החברה נכתב כי במקביל לעבודתו, ריכז פעילויות חינוך בהתנדבות עבור נוער בסיכון.

לאורך השנים הרפז קידם באאורה ייזום והקמה של למעלה מ-100 פרויקטי מגורים בהיקף של כ-43,000 יח"ד; היה מעורב במגה פרויקטים בהתחדשות עירונית שאוכלסו בפועל בקריית אונו וביהוד מונסון וכן במגה פרויקטים רבים שנמצאים בשלבי ביצוע.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהיעקב אטרקצ'יאור הרפז
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...