ב-150 מיליון שקל: יוקה פארק וקרסו נדל"ן יקימו יחד מתחם תעשייה באופקים

המתחם שייבנה על קרקע ריקה על הכביש המחבר בין אופקים וב"ש, מיועד לתעשייה קלה, מסחר, מלאכה ואחסנה ויתפרס על כ-22 אלף מ"ר. קרסו ויוקה, שנכנסו לפרויקט בשותפות שווה, מעריכות כי הכנסות הפרויקט יגיעו ל-250 מיליון שקל והיתר הבנייה צפוי תוך חצי שנה. המתחם יכלול 3 קומות, אולמות מסחר ותצוגה

שיתוף הכתבה
הדמיה של יוקה פארק אופקים (שאולי חמוי)הדמיה של יוקה פארק אופקים (שאולי חמוי)

 

יוקה פארק וחברת קרסו נדל"ן קנו בחודש האחרון קרקע באופקים המתפרסת על 10 דונם בכ-29 מיליון שקל  (בחלקים שווים), ויקימו מבנה תעשייה בשימושים מעורבים בעיר. את הקרע רכשו מיזם פרטי.

מתחם התעשייה ייבנה על קרקע ריקה על הכביש המחבר את אופקים לבאר שבע. המתחם המתוכנן מיועד לתעשייה קלה, מסחר, מלאכה ואחסנה והוא יתפרס על כ-22 אלף מ"ר (18.5 אלף מ"ר לשיווק). בפרויקט ישווקו יחידות במגוון גדלים הנעים בין 150-300 מ"ר לבעלי עסקים, משתמשי קצה ומשקיעים.

התכנון  של המבנה כולל שלוש קומות ושלוש חזיתות שונות (מהן שתיים מסחריות,  הפונות לכביש 2411 ואחת לכיוון פארק האגם שייבנה בעתיד). בכל קומה תהיה גישה מרווחת ונוחה למשאיות עם פתחים גדולים לפריקה וטעינה. מעבר לכך בפרויקט מתוכננים אולמות המשלבים מסחר ותצוגה וכן שטחים המשלבים משרדים ותעשייה.

ההשקעה הכוללת בהקמת המתחם מוערכת כ-150 מיליון שקל והחברות מעריכות כי היקף ההכנסות מהפרויקט יעמוד על כ-250 מיליון והיתר הבניה צפוי להתקבל עד 6 חודשים מהיום. עבור קרסו זוהי עסקה ראשונה בתחום ייזום מתחמי שימושים מעורבים למכירה ללקוחות קצה.

אזור הנגב המערבי הוא בעל פוטנציאל התפתחות משמעותי בתחומי המגורים, המסחר והתעסוקה. הדבר נובע מכך שהאזור ברובו איננו מיושב, למרות מיקומו האסטרטגי ונגישותו מבחינה תחבורתית. אופקים היא עיר צומחת ומובילה בנגב. היא ממוקמת במרחק של כשעה נסיעה ממרכז הארץ, וקרובה מאוד לבאר שבע. לאחרונה נפתח כביש 2411, המהווה יובל של כביש 25, המחבר את באר שבע עם השכונות החדשות של אופקים ומקצר את זמן הנסיעה לכעשר דקות.

חוה מיכאלי, מנכ"לית YUKA PARK: "אופקים היא אחת הערים שספגו את הפגיעה הקשה ביותר במהלך המלחמה. עם זאת מדובר בעיר שבשנים האחרונות  החלה בתהליך שגשוג משמעותי. תנופת הבניה בעיר זינקה והיא נהנית מהגירה חיובית, בין היתר הודות להטבות המס המגיעות לתושבי העיר. לאופקים שכונות חדשות רבות הנמצאות בפיתוח מואץ ויש לה תוכניות עתידיות לקלוט עוד אלפי תושבים, כמו גם תוכניות לפיתוח תעסוקה, מסחר, ועוד.

"לאור האירוע שפקד את ישראל ובפרט את אזור הדרום אני סבורה שיש לנו חובה לאומית להמשיך ליישב ולפתח את דרום הארץ. כשאנו מסתכלים על העתיד של העסקים הקטנים והבינוניים שרבים מהם מאוד נפגעו בסבב הלחימה הנוכחי – המיקום האידיאלי עבורם הוא מתחמים רב שימושיים שהנם העתיד של התעשייה בישראל, מאחר והם בנויים באופן ורסטילי ויודעים להוות בית למגוון רחב של עסקים במתחם אחד והם גם מוגנים יותר". 

יוני ישראלי, סמנכ"ל, מנהל חטיבת נכסים בקרסו נדל"ן: "הפרויקט באופקים מבחינתנו הוא מנוע לצמיחה בתחום הייזום של פארקי תעשייה, שכן הוא מציע פתרון מוצרי ההולם את השינויים המהירים בשוק העבודה הנשען על עבודה מקוונת יותר ויותר, השינוי הדמוגרפי, הפיתוח התשתיתי, מחירי הקרקע והתמיכה הממשלתית באזור הנגב , בטח ובטח לנוכח מלחמת חרבות ברזל . אני מאמין שהפרויקט המשותף יענה על צורך שילך ויגבר עם ההתפתחות המואצת של אזור הנגב והעיר אופקים בפרט לשטחי תעשייה, לוגיסטיקה, אחסנה, מסחר ומלאכה בגדלים וצורות שונות באזור". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:באר שבעקרסו נדל"ןתעשייהיוקה פארקאופקים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...