עכשיו זה רשמי: דמרי מציע לחנן מור 1.1 מיליארד שקל על הקרקע בשדה דב

י.ח דמרי הגישה לקבוצת חנן מור את ההצעה לרכישת מלוא המניות של החברה הבת של מור, המחזיקה בקרקע בשדה דב הכוללת זכויות ל- 458 יח"ד, מלון בן 80 חדרים ו-1,500 מ"ר למסחר. ככל הנראה הסכום יועבר במזומן, ובכוונת מנהל ההסדר להגיש את ההצעה לבית המשפט

שיתוף הכתבה
יגאל דמרי וחנן מור על רקע הדמיית רובע שדה דב (סיוון פרג', אייל טואג, רמ"י)יגאל דמרי וחנן מור על רקע הדמיית רובע שדה דב (סיוון פרג', אייל טואג, רמ"י)

עכשיו זה רשמי: לאחר פרסומים ראשוניים, אתמול (ג') הוגשה הצעת י.ח דמרי, בשליטת יגאל דמרי, לקבוצת חנן מור, לרכישת מלוא המניות של החברה הבת של מור המחזיקה בקרקע בשדה דב, תמורת 1.1 מיליארד שקל. כך מדווחות החברות היום לבורסה. עוד מדווחות החברות כי בכוונת מנהל ההסדר, עו"ד אהוד גינדס, להגיש את ההצעה לבית המשפט.

מדובר במגרש על פי תכנית מפורטת ומאושרת בשכונת אשכול במתחם שדה דב בשטח של כ-7.5 דונם, הכוללת זכויות ל- 458 יח"ד, מלון בן 80 חדרים ונדל"ן למסחר של 1,500 מ"ר. הסכום יועבר לנושים של חנן מור בשדה דב, קונסורציום בראשות דיסקונט, הכולל את לאומי, הפניקס ומיטב. על פי הפרסום הקודם הסכום יועבר במזומן. ההצעה מותנית באישור בית המשפט ובאישור רשות מקרקעי ישראל (רמ"י).

בהצעה הקודמת שלו הציע דמרי לשלם 960 מיליון שקל - מחיר שתואם להערכת השווי של השמאי שמונה לבקשת בנק לאומי, במסגרת הבקשה שהגיש הבנק בנובמבר לכינוס נכסים נגד חנן מור. על פי ההצעה להסדר חוב לקבוצה כולה, שכוללת המרה של החוב של חנן מור למניות, חנן מור יישאר עם פחות מ-2% מהקבוצה. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שדה דביגאל דמריחנן מורדמרי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...