אנה זק ויהודה לוי רכשו דירות בצפון ת"א. כמה זה עלה להם?

השחקן יהודה לוי רכש ב-8 מיליון שקל דירה בפרויקט של אביסרור בשדה דב, לו נבחר רק לאחרונה לשמש כפרזנטור. מדובר בדירת 3.5 חדרים בשטח 100 מ"ר ומרפסת של 34 מ"ר. הזמרת אנה זק רכשה ב-5 מיליון שקל דירת 4 חדרים בפרויקט של ישראל קנדה ליד תל ברוך

שיתוף הכתבה
יהודה לוי בצילומי קמפיין אשירה של אביסרור (נס הפקות) יהודה לוי בצילומי קמפיין אשירה של אביסרור (נס הפקות)

שני ידוענים רכשו השבוע דירות בצפון תל אביב. השחקן יהודה לוי רכש דירה בפרויקט של חברת אביסרור משה ובניו בשדה דב, פרויקט שלו רק לאחרונה נבחר לוי לשמש כפרזנטור. גם הזמרת אנה זק התחדשה בדירה חדשה, בפרויקט של ישראל קנדה ICR צפונית לתל ברוך, בעלות של כ-5 מיליון שקלים. 

חברת אביסרור משה ובניו , הודיעה כי השחקן יהודה לוי אשר נבחר להיות הפרזנטור שלה בפרויקט הדגל בשדה דב "אשירה", רכש דירה בפרויקט. לוי רכש דירת 3.5 חדרים בקומה השביעית במגדל, בשטח של 100 מ"ר + מרפסת בשטח 34 מ"ר, תמורת 8 מיליון שקל. 

פרויקט "אשירה" יוקם על שטח של 7.3 דונם ויכלול 406 יחידות דיור במגדל מגורים בן 34 קומות ובנייה מרקמית של בניינים של 7, 8 ו-15 קומות כולל שטחי מסחר. הדירות בפרויקט נמכרות במחירים של החל מ-3.9 מיליון שקל. 

הדמיה של פרויקט אשירה בשדה דב (viewpoint)הדמיה של פרויקט אשירה בשדה דב (viewpoint)

חברת אביסרור משה ובניו הייתה מבין הזוכות במכרז הראשון לבניית רובע שדה דב בתל אביב, שהתקיים בחודש אוגוסט. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות סטודיו - 2 ,2.5, 3, 4 ו-5 חדרים מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. הפרויקט כולל גם בריכת שחייה פנימית פרטית, מתחם ספא פרטי, מתחם חדר כושר ועוד. הפרויקט בתכנון ועיצוב של האדריכל אבנר ישר ועיצוב החללים הציבורים תוכנן על ידי האדריכלית דנה אוברזון.

צילומי הקמפיין בכיכובו של יהודה לוי נערכים בימים אלה כשתקציב הקמפיין כולו צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקל , אך החברה טוענת שרכישת הדירה לא הייתה כחלק מתשלום או הנחה על הקמפיין.

אנה זק (טל עבודי, ויקימדיה)אנה זק (טל עבודי, ויקימדיה)

נוסף על כך הזמרת אנה זק רכשה דירה בפרויקט "איב - פארק צפון" מקבוצת ישראל קנדה ICR ב-5 מיליון שקל בקירוב. מדובר בדירת ארבעה חדרים בשטח של כ-92 מ"ר ומרפסת בשטח 13 מ"ר במתחם המגורים החדש הנמצא צפונית לשכונת תל ברוך על פארק חדש. 

בפרויקט נבנים  6 בניינים בני 14-11 קומות, 3 בניינים בני 7 קומות הכוללים יחדיו 401 דירות בתמהיל של 6-2 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. הפרויקט כולל גם 282 דונם פארק אקולוגי,  בריכה, חדר כושר, סטודיו לפילאטיס ויוגה, חדר קולנוע, מוזיקה אוהגיימינג ועוד. מישראל קנדה ICR נמסר: "אנו מברכים את אנה על רכישת הדירה"


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ישראל קנדהצפון תל אביבICR ישראלאביסרוריהודה לוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...