בעלות של 4 מיליון שקל: יהודה לוי יוביל את הקמפיין של אביסרור בשדה דב

השחקן ישמש כפרזנטור לפרויקט "אשירה" במתחם שדה דב בת"א, כשהצילומים בכיכובו יחלו בימים הקרובים, והקמפיין יעלה במהלך אפריל. הפרויקט יכלול הקמת 406 דירות במגדל בן 34 קומות ובניינים בני 7,8 ו-15 קומות

שיתוף הכתבה
מימין: יהודה לוי, יורם אביסרור, ג'קי אביסרור, אלי אביסרור (דיגו מילטרבג)מימין: יהודה לוי, יורם אביסרור, ג'קי אביסרור, אלי אביסרור (דיגו מילטרבג)

השחקן יהודה לוי נבחר להוביל כפרזנטור את פרויקט "אשירה" של חברת הנדל"ן "אביסרור" במתחם שדה דב בתל אביב. הקמפיין שתקציבו עומד על 4 מיליון שקלים, יעלה במהלך חודש אפריל, והצילומים בכיכובו של לוי יתקיימו בימים הקרובים.

הפרויקט שמשתרע על שטח של 7.3 דונם, יכלול את הקמתן של 406 דירות במגדל מגורים בן 34 קומות ובנייה מרקמית של בניני בוטיק בני 7, 8 ו-15 קומות, כולל שטחי מסחר. 

תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות סטודיו, 2-5 חדרים, וכן מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, כאשר 25% מהדירות יהיו דירות קטנות בנות 2 חדרים. מחירי הדירות בפרויקט מתחילים ב-3.9 מיליון שקלים לדירת 2 חדרים, דירת 3 חדרים תעלה החל מ-5.4 מיליון שקלים, 4 חדרים החל מ-7.4 מיליון שקלים, ו-5 חדרים החל מ-9 מיליון שקלים. הפרויקט כולל גם בריכת שחייה, ספא, חדר כושר, חדרי עבודה, קולנוע ועוד. 

בעלי החברה, יורם אביסרור, אמר היום כי "חברת אביסרור עומדת לפני אחד המהלכים החשובים שלה עם השקת פרויקט הדגל בצפון תל אביב. אנו שמחים לצרף את יהודה לוי, שנבחר להיות פרזנטור שלנו ולהוביל את הקמפיין להשקת הפרויקט. יהודה לוי אחד השחקנים האהובים ואהודים בכל בית בישראל עם ערכים של ביתיות, מקצועיות וכישרון גדול, המתאימים לערכים שלנו באביסרור, ולכן מדובר בחיבור נכון לשני הצדדים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שדה דביורם אביסרוראביסרוריהודה לוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...