בחשד שקידם עסקאות נדל"ן וזכייה במכרזים: עובד המנהל האזרחי חשוד בשוחד על עבודות בשווי 50 מיליון שקל

היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית בלהב 433 עצרה עובד ביחידת הממונה על הרכוש הממשלתי והנטוש ביהודה ושומרון. 8 בני אדם נוספים עוכבו לחקירה ואף צפויים עיכובים נוספים

שיתוף הכתבה
להב 433 (משטרת ישראל, ויקימדיה) להב 433 (משטרת ישראל, ויקימדיה)

עובד יחידת הממונה על הרכוש הממשלתי והנטוש ביהודה ושומרון נעצר בחשד  ללקיחת שוחד על עבודות בשווי 50 מיליון שקל. מהחקירה, שהפכה אתמול לגלויה, עולה כי החשוד אחראי בין היתר על ועדות שונות ומכרזים הקשורים בקרקעות, וקידם עסקאות בתחומי יו"ש, בזיקה ישירה לתפקידו הציבורי ובתמורה לקבלת שוחד. עוד עולה, כי החשוד פעל עם אחר לקידום עסקאות נדל"ן וזכייה במכרזים. היקף העבירות מוערך בשווי כולל של כ-50 מיליון שקל.

היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 עיכבה אתמול (ב') לחקירה את האיש, בחשד לשוחד ועבירות נוספות של העובד, שעובד ביחידת הממונה על הרכוש הממשלתי והנטוש בתחומי יהודה ושומרון במנהל האזרחי. אתמול החקירה הפכה כאמור גלויה ו-8 חשודים נוספים עוכבו לחקירה ונחקרו במשרדי היחידה. צפויים עיכובים לחקירה של חשודים נוספים. 

על פי הודעת המשטרה שפורסמה בתקשורת מדובר בעובד של רשות מקרקי ישראל (רמ"י),אלא שמרמ"י נמסר כי "מדובר בעובד מדינה שמוצב ביחידה לשמירת נכסי המדינה ביהודה ושומרון שתחת המנהל האזרחי ומשרד הביטחון ולא  בעובד רמ"י. רמ"י תסייע למיצוי החקירה  ככל שידרש".

מהיחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים נמסר כי "החקירה עודנה מתנהלת והמנהל האזרחי ישתף פעולה עמה באופן מלא. מדובר בעובד מדינה, המוצב ביחידה לשמירת נכסי המדינה באזור יהודה ושומרון".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יהודה ושומרוןמשטרת ישראלשוחדהמנהל האזרחי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...