מטרופוליס: נדב יגן מונה למנהל השיווק והמכירות, במקום גלית פולק שמונתה רק לפני כשנה

חברת ההתחדשות העירונית שנמצאת בבעלות אלייד ואלדר, מינתה את יגן בן ה-35, ששימש כסמנכ"ל שיווק באלטנוילד, וסיים לאחרונה 3 חודשי מילואים בצפון. מנכ"ל מטרופוליס: "נדב מביא עמו ניסיון עשיר וארגז כלים ייחודי"

שיתוף הכתבה
נדב יגן, מנהל השיווק והמכירות החדש במטרופוליס (הפנינה סטודיו לצילום מסחרי וארט)נדב יגן, מנהל השיווק והמכירות החדש במטרופוליס (הפנינה סטודיו לצילום מסחרי וארט)

חברת ההתחדשות העירונית מטרופוליס הודיעה הבוקר (ב') כי נדב יגן מונה למנהל השיווק והמכירות החדש של החברה, שנמצאת בבעלות קבוצת אלייד וקבוצת אלדר. יגן יחליף בתפקיד את גלית פולק, שמונתה רק לפני כשנה. 

יגן, בן 35, נשוי+1, ובוגר תואר ראשון ושני במנהל עסקים, שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל שיווק, מכירות וחדשנות בחברת הנדל"ן "אלטנוילנד", ולפני כן ניהל את השיווק והמכירות בחברת " טריגו נדל"ן". בחברה מציינים כי לאחרונה חזר יגן מ-3 חודשי מילואים בצפון הארץ. 

מנכ"ל מטרופוליס , אודי בלום, מסר היום כי "אנחנו ממשיכים בצמיחה ובהתרחבות שלנו ושמחים לבשר על מינויו של נדב יגן למנהל השיווק והמכירות במטרופוליס. נדב מביא עימו ניסיון עשיר וארגז כלים ייחודי הבאים לידי ביטוי ביצירתיות וחשיבה מקורית וחדשנית שיעזרו לנו לקחת את החברה לשלב הבא. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו וסומכים עליו שיוביל את החברה לשיאים חדשים".

נדב יגן מסר כי הוא "נרגש להתחיל את תפקידי כמנהל השיווק והמכירות במטרופוליס ומודה על האמון שנתנו בי. אני מצטרף בעיצומה של צמיחה אדירה של החברה, שרק השנה הוסיפה לשורותיה אלפי יחידות דיור בעשרות פרויקטים חדשים, אותם אנו צפויים לבנות ולחדש בשנים הקרובות".

מטרופוליס הוקמה בשנת 2011 ומתמחה בייזום, פיתוח ובניית פרויקטים למגורים. החברה בנתה ואכלסה את פרויקט הפינוי בינוי הראשון בתל אביב כמו כן בנתה ואכלסה את פרויקט ה״ פינוי בינוי ״ הראשון בהרצליה וחידשה, לראשונה בישראל, רחוב שלם בגבעתיים במסגרת התחדשות עירונית

החברה מקדמת תכנון וביצוע של כ-40 פרויקטים בהיקף של למעלה מ-10,000 יחידות דיור ואכלסה עד היום מעל 1,000 יח"ד בתל אביב, גבעתיים, רמת גן, הרצליה ועוד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מטרופוליסאלדראליידגלית פולקנדב יגן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...