לא מתקפת סייבר: האתר של עיריית ת"א לעיון בתיקי בניין מושבת כבר שבועות - זו הסיבה

מי שמנסה להיכנס לאחרונה לארכיון הדיגיטלי של העירייה, בו ניתן בימים כתיקונם לעיין בכל תיקי הבניין בעיר בחופשיות, מקבל הודעת שגיאה. העירייה: "האתר הושבת לצורך טיפול בתקלה ויעלה מחר מחדש". תיק בניין כולל את כל התוכניות, האישורים והתכתובות של בניין, כולל טופס 4, היתר בנייה ותעודת גמר

שיתוף הכתבה
בניין עיריית תל אביב (עיריית תל אביב-יפו)בניין עיריית תל אביב (עיריית תל אביב-יפו)

האתר הייעודי של עיריית תל אביב לעיון בתיקי בניין, מושבת בשבועות האחרונים, ומי שמנסה להיכנס אליו נתקל בהודעת תקלה. הארכיון הדיגיטלי של העירייה היא מערכת שנועדה לחסוך זמן והגעה לבניין העירייה, ובה ניתן, בימים כתיקונם, לעיין בכל תיקי הבניין בעיר באופן חופשי. 

מי שמנסה לאתר תיק בניין נתקל בהודעה הבאה: "לקוחות יקרים, אנו מתנצלים, קיימת תקלה בשירות עיון בתיקי בניין. התקלה בטיפול, אנו עושים את מרב המאמצים לסיים את הטיפול בהקדם האפשרי. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית".

הודעת השגיאה שמקבלים באתר (צילום מסך)הודעת השגיאה שמקבלים באתר (צילום מסך)

בקרב גורמים שונים צצו שמועות כי מדובר בתוצאה של מתקפת סייבר, אולם מעיריית תל אביב-יפו נמסר בתגובה לפניית מרכז הנדל"ן כי "האתר הושבת לצורך טיפול בתקלה ועתיד לעלות בגרסתו המתוקנת ביום שלישי הקרוב".

תיק בניין כולל את כל התוכניות, האישורים והתכתובות המתייחסים לבניין מסוים בעיר, כולל היתר בנייה, תוכנית, טופס 4 , תעודת גמר, החלטות של ועדות משנה, מחוזית, ערר, צווים מנהליים, מפות מדידה ועוד.

ריכוז המסמכים השונים בתיק אחד מאפשר תיעוד של כל ההתרחשויות הקשורות בבניין עצמו לאורך זמן ומשמש את כל אזרחי העיר, את מחלקות העירייה השונות ואת בתי המשפט.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:טופס 4עיריית תל אביבתל אביב-יפו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...