אזורים ואשדר נבחרו לבנות 900 דירות במיזם פינוי-בינוי בגבעת רמב"ם בגבעתיים

החברות נבחרו החודש במכרז דיירים לקידום פרויקט במתחם חנה סנש, בין הרחובות חביבה רייק, דוד רמז, דרך השלום וההגנה, במסגרתו ייהרסו למעלה מ-330 יח"ד וייבנו מגדלים יחד עם בנייה מרקמית. החברות מעריכות כי בחודשים הקרובים ניתן יהיה להגיש לוועדה המקומית את מסמכי התוכנית המפורטת

שיתוף הכתבה
איל טישל ועומר גוגנהיים על רקע הדמיה של הפרויקט במתחם חנה סנש בגבעתיים (ינאי אלפסי, יח"צ, קסם הדמיות עבור כנען שנהב אדריכלים)איל טישל ועומר גוגנהיים על רקע הדמיה של הפרויקט במתחם חנה סנש בגבעתיים (ינאי אלפסי, יח"צ, קסם הדמיות עבור כנען שנהב אדריכלים)

החברות אזורים ואשדר מקבוצת אשטרום נבחרו החודש במכרז דיירים לקידום פרויקט במתחם חנה סנש בשכונת רמב"ם בגבעתיים. במסגרת הפרויקט, ולאחר שאושרה על ידי הוועדה המחוזית בינואר 2023 תוכנית המתאר של השכונה, צפויות החברות להרוס למעלה מ-330 יח"ד ובמקומן לבנות כ-900 יח"ד חדשות.

המתחם שבו החברות מקדמות את הפרויקט תחום בין הרחובות חביבה רייק, דוד רמז, דרך השלום וההגנה. רחוב חנה סנש חוצה את המתחם לשני מתחמי משנה (צפוני ודרומי). המתחם יהיה מאופיין במגדלי מגורים משולבים עם בניה מרקמית. על פי תוכנית המתאר שאושרה בינואר 23, בבניינים שפונים לדרך השלום יהיו עד 45 קומות משולב מסחר ועסקים וככל שנכנסים פנימה ומזרחה לתוך השכונות, הבניינים יהיו עד 10-15 קומות. המתחם יכלול שילוב של שטחים ירוקים פתוחים, שבילים להולכי רגל, שבילי אופניים ופינות חמד לצד פיתוח סביבתי ירוק.

בחודש שעבר קיימו החברות כנס לבעלי הדירות במתחם, שבו הוצגה לדיירים הוותיקים התוכנית שאותה החברות מגבשות במסלול מהיר של תוכנית מפורטת אשר תוגש לאישור הוועדה המקומית. במקביל לתהליכים התכנוניים, ממשיכות החברות היזמיות בהליך החתמת הבעלים על הסכמי פינוי-בינוי. לאור ריבוי החתימות במתחם החברות מעריכות כי בחודשים הקרובים ניתן יהיה להגיש לוועדה המקומית את מסמכי התוכנית המפורטת. התכנון האדריכלי התבצע על ידי כנען שנהב אדריכלים

תוכנית המתאר שאושרה היא תוכנית ענק להתחדשות עירונית הכוללת בנייתן של מעל 3,800 יח"ד בשכונת גבעת רמב"ם בעיר. השכונה תחומה על ידי רחובות וייצמן ממזרח, דרך השלום במערב, דרך רבין מדרום ושכונת הל"ה מצפון. שכונת רמב"ם היא מהשכונות הוותיקות בעיר והיא מאופיינת בבניינים ישנים נמוכי קומה. בכוונת העירייה והחברות להמשיך לשמור על צביונה הייחודי של השכונה.

הפרויקט עתיד לשלב מגדלים לצד בנייה מרקמית, חניונים תת קרקעיים, מבני ציבור ומסחר. במתחם מתוכננים בתי ספר חדשים, שטחי מסחר רחוב  ושטחי ציבור פתוחים לרווחת התושבים.

איל טישל סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים: "אנו שמחים על השותפות המקצועית עם חברה בעלת מוניטין רב בענף הנדל"ן כמו אשדר ומצפים להתקדם בתהליך באופן משמעותי, יחד עם הדיירים הוותיקים. אלו הם ימי מלחמה, ויש חשיבות לקדם תהליכי פינוי-בינוי בזמנים קצרים יותר בשל החשיבות של הקמתן של תשתיות חדשות, ממ"ד ושמירה על הביטחון האישי של בעלי הדירות. פרויקט זה מצטרף לעוד פרויקטי התחדשות עירונית ופעילות ענפה של אזורים באזור גבעתיים ורמת גן". 

עומר גוגנהיים, משנה למנכ"ל ומנהל אגף פיתוח עסקי והתחדשות עירונית בחברת אשדר מקבוצת אשטרום : "מדובר בתוכנית חשובה ומשמעותית מאוד לעיר, שמתמודדת עם מצב בניינים ותשתיות מתיישנים ובמקרים אחדים מתפוררים. הפרויקט מביא גם חדשנות עירונית תוך עירוב שימושים , שישביחו את איכות החיים של התושבים בשכונה בכלל ותושבי המתחם בפרט. שיתוף פעולה בין שתי החברות, שהן מהמובילות בתחום, תיצור עבור בעלי הדירות ערך מוסף משמעותי". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אשטרוםאזוריםאשדרגבעתייםפינוי בינוי התחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...