בהשקעה של כ-3 מיליארד שקל: תוכנית הענק של תדהר ושיכון ובינוי ל-1,650 דירות ב-12 מגדלים באור עקיבא

קבוצת תדהר וקבוצת שיכון ובינוי חתמו על הסכם עם העירייה, והשלימו את כל התנאים להם נדרשו בהתאם לתוכנית הפינוי-בינוי המופקדת בשכונת שז"ר, שתכלול הריסת 355 דירות, מבני ציבור ושטחי מסחר. הבנייה מתוכננת להתחיל מיד עם קבלת היתרי הבניה

שיתוף הכתבה
הדמיית שכונת שזר אור עקיבא (משרד האדריכלים ברלי לויצקי כסיף)הדמיית שכונת שזר אור עקיבא (משרד האדריכלים ברלי לויצקי כסיף)

קבוצת תדהר וקבוצת שיכון ובינוי יתחילו לקדם בקרוב פרויקט התחדשות עירונית באמצעות פינוי בינוי בשכונת שז"ר באור עקיבא, יחד עם העירייה, לאחר שבימים האחרונים חתמו איתה על הסכם, ובכך השלימו את כל התנאים שנדרשו בהתאם לתוכנית המופקדת במקום. היקף ההשקעה הצפוי עומד על 2.8 מיליארד שקל.

הבנייה מתוכננת להתחיל מיד עם קבלת היתרי הבניה לפרויקט. התוכנית, שמתפרסת על שטח כולל של 110 דונם, כוללת את הריסתן של 355 יחידות דיור ישנות שבמקומן יוקמו 1,650 יח"ד חדשות ב-12 מגדלים. על התכנון אחראי משרד האדריכלים ברלי לויצקי כסיף. כמו כן יוקמו גני ילדים, מבני ציבור ושטחי מסחר. 

מנכ"ל קבוצת שיכון ובינוי , תמיר כהן, אמר היום (ה') כי "הפרויקט בשז"ר מהווה אבן דרך משמעותית בחידוש פני העיר אור עקיבא. כמי שפעילים בשנים האחרונות בבניית השכונה החדשה בעיר זו תהיה הזדמנות לסגירת מעגל בה נתרום משמעותית לחידוש חלקה הישן של העיר. כולי תקווה שכעת עם החתימה המבורכת, התוכנית שכבר אושרה למעשה באוקטובר 2021 תוכל לצאת סוף סוף לדרך".

הדמיית שכונת שזר אור עקיבא (משרד האדריכלים ברלי לויצקי כסיף)הדמיית שכונת שזר אור עקיבא (משרד האדריכלים ברלי לויצקי כסיף)

מנכ"ל תדהר ייזום ונכסים מניבים, תומר אלפסי, אמר כי "אנו שמחים מאוד על חתימת ההסכם המהווה צעד חשוב בהתקדמות הפרויקט. אנו מאמינים כי השכונה באור עקיבא תהייה שכונה לתפארת, שתהווה מודל לפרויקטי התחדשות עירונית גדולים בישראל. אנו משקיעים רבות בפרויקט, במטרה לתת מענה לצרכי התושבים ולבעלי הדירות, שהלכו איתנו דרך ארוכה".

ראש עיריית אור עקיבא, אלי אנקונינה, אמר היום כי "זהו יום של חג עבור העיר אור עקיבא ועבור תושבי שכונת שז"ר. אני מאמין בתוכנית, ואני מתכנן את החידוש והשינוי ביתר השכונות, אנו רק בתחילת הדרך".

בעסקה ייצגו את היזמים משרד עו"ד פישר בכר, את התושבים ייצגו עו"ד הראל לפידות ועו"ד יוליה ברנסון לוי ואת עיריית אור עקיבא ייצגו עו"ד גרשון רוטשילד והיועץ המשפטי של העירייה, עו"ד אריאל אהרונוביץ'.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינויאור עקיבאהתחדשות עירוניתקבוצת תדהרפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...