עידו חג'ג' רכש 9 דירות בפרויקט של גינדי החזקות בקפריסין עבור כ-35 מיליון שקל

9 הדירות מתפרשות על 3 קומות ונרכשו בפרויקט יוקרה על קו החוף של לימסול, שיוזמת גינדי גלובל מקבוצת גינדי החזקות. החברה מתמקדת בלימסול ומקדמת כיום חמישה פרויקטים בעיר

שיתוף הכתבה
עידו חג'ג' על רקע הדמיה של הפרויקט של גינדי בלימסול (טל צ'יקורל, סייברקו)עידו חג'ג' על רקע הדמיה של הפרויקט של גינדי בלימסול (טל צ'יקורל, סייברקו)

היזם ואיש העסקים עידו חג'ג', מבעלי השליטה בקבוצת חג'ג', רכש תשע דירות בעיר לימסול שבדרום קפריסין, תמורת 9 מיליון אירו (כ-35 מיליון שקל). הדירות נרכשו בפרויקט טרילוג'י (Trilogy) שיוזמת חברת "גינדי גלובל" על קו החוף של העיר. עוד נמסר כי תשע הדירות מתפרסות על פני 3 קומות וכוללות מרפסות עם נוף לים.על פי המידע שנמסר מטעם החברה, המחיר למ"ר בפרויקט נע בטווח של 10,000 עד 15,000 אירו למ"ר.

גינדי גלובל, מקבוצת גינדי החזקות הוקמה לפני שנתיים, במטרה לאתר הזדמנויות עסקיות מעבר לים בהובלת יו"ר החברה נדב נאמן. בהודעה מטעמה נמסר כי "לאחר עבודת מחקר ארוכה, החליטה החברה להתמקד בלימסול שבקפריסין בגלל הפיתוח המואץ באי והקרבה לישראל. בשנתיים האחרונות רכשה החברה חמישה מגרשים, עליהם היא בונה כ- 110 יחידות דיור, והציבה לעצמה מטרה לשנת 2024 לרכוש עוד קרקעות ולבנות כ-400 יחידות דיור".

עוד נמסר מהחברה כי מאז החלה בשיווק, מכרה כ-52 יח״ד למשקיעים ישראלים ועוד 30 יח"ד לתושבי חוץ ומקומיים ובסה"כ כ-82 יחידות דיור. "כל זאת תוך פחות מחודש. המחיר הממוצע לדירה בפרויקטים השונים הוא כ-400 אלף אירו, כאשר תמהיל הדירות הוא של 2, 3 ו-4 חדרים לצד פנטהאוזים. עד כה, מחזור מכירות החברה הסתכמו במעל 100 מיליון שקל".

הדמיה של הפרויקט של גינדי בקפריסין (סייברקו)הדמיה של הפרויקט של גינדי בקפריסין (סייברקו)

מנכ"ל גינדי גלובל, חן דילמוני מסר בעקבות העסקה כי "אנו בגינדי גלובל רואים את הצלחת הפרויקט בקפריסין כאישור נוסף לאסטרטגיית ההשקעות הבינלאומית שלנו. אנו שמחים ומברכים את עידו חג'ג' שזיהה את הפוטנציאל העצום באי ובחר לצאת למסע הזה יחד אתנו. החברה זיהתה את הפוטנציאל העצום באי כבר לפני מספר שנים והקימה תשתית לפעילות רחבה, תוך מטרה להרחיב את פעילותה בקפריסין באופן משמעותי בשנים הקרובות, שכן אנו צופים עלייה נוספת בביקושים לנכסי נדל"ן מצד משקיעים ישראליים ובינלאומיים".

עידו חג'ג' מסר עם סיכום העסקה: "מדובר על פרויקט יוקרה מדהים בעיר לימסול שממוקם ממש על קו הטיילת והים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עידו חג'ג'גינדי החזקותלימסולקפריסין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...