הוועדה המחוזית אישרה את תוכנית אאורה לבניית 444 דירות ביהוד

התוכנית מתייחסת למתחם בן 13 דונם במתחם הרחובות אשכנזי, ויצמן ודרך העצמאות בדרום מערב העיר, בו בנויות כיום 114 יח"ד בשיכוני רכבת. הבנייה החדשה תיעשה בבניינים בני 14 קומות

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט של אאורה ביהוד-מונסון (קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ)הדמיה של הפרויקט של אאורה ביהוד-מונסון (קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ)

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מרכז אישרה למתן תוקף את תוכניתה של חברת " אאורה " להתחדשות עירונית באמצעות פינוי-בינוי במתחם אשכנזי-העצמאות בעיר יהוד-מונוסון. התוכנית כוללת את הריסתן של 114 יחידות דיור ישנות ב-10 מבני רכבת ותיקים בני 4 קומות, שבמקומן יוקמו 444 יח"ד ב-8 מבני מגורים בני 14 קומות כל אחד, המשולבים בבינוי מרקמי בגובה 4 קומות מעל קומת קרקע מסחרית.

התוכנית, המתפרסת על שטח כולל של 13 דונם, ממוקמת בדרום מערב העיר, במתחם הרחובות אשכנזי, ויצמן ודרך העצמאות בסמוך לכיכר העצמאות, וממוקמת במרחק של 200 מטר מהקו הסגול של הרכבת הקלה, שהתוואי שלו צפוי לעבור על דרך 461 מדרום למתחם.

הדמיה של הפרויקט של אאורה ביהוד-מונסון (קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ)הדמיה של הפרויקט של אאורה ביהוד-מונסון (קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ)

התוכנית מציעה גם לחזק את המסחר לאורך דרך העצמאות ורחוב ויצמן על ידי הוספת חזית מסחרית בהיקף של 1,580 מ"ר, ומוסיפה שטחים למבני ציבור לאורך רחוב אשכנזי. בנוסף, תוקם כיכר עירונית בשטח של 1.3 דונם בלב המתחם. התוכנית נערכה על ידי קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים.

יו"ר הוועדה המחוזית מרכז, עו"ד מיכה גדרון, אמר היום כי "מדובר בפרויקט חשוב נוסף המגיע לאישור ומהווה נדבך נוסף בחידוש המרקם הוותיק של העיר. הפרויקט מציע תכנון עכשווי הכולל עירוב שימושים וצירי הליכה פתוחים לשמירה על נגישות מיטבית להולכי הרגל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יהוד מונוסוןהתחדשות עירוניתאאורהיהוד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...