הגיעה לרוב הנדרש: אקרו תבנה 186 דירות בפינוי-בינוי בדרום תל אביב

החברה דיווחה כי חתמה על הסכמים עם 67% מתוך 80 בעלי הדירות במתחם בורמה בשכונת קריית שלום, וצפויה לבנות פרויקט שיכלול גם כ-1,800 מ"ר למסחר ו-700 מ"ר למבני ציבור. החברה מעריכה כי ההשקעות הצפויות בפרויקט יגיעו לכ-220 מיליון שקלים  

שיתוף הכתבה
זיו יעקובי, מנכ"ל אקרו ( (צילום: אלכס פרגמנט)זיו יעקובי, מנכ"ל אקרו ( (צילום: אלכס פרגמנט)

חברת הנדל"ן אקרו צפויה לבנות 186 דירות חדשות בשכונת קריית שלום שבדרום תל אביב. החברה דיווחה אתמול (א') לבורסה כי החברה הבת, אקרו נדל"ן התחדשות עירונית , חתמה על הסכמים עם 67.5% מבעלי הזכויות בדירות הקיימות בבניינים ברחוב בורמה 20-38 (מספרים זוגיים). מדובר ברוב הנדרש על מנת לאפשר לקדם את הפרויקט בפועל.  

אקרו תפעל להריסת הבניינים הקיימים על המקרקעין ותבנה פרויקט בהיקף זכויות בניה כולל של כ-16,720 מ"ר שיכלול כ-186 דירות חדשות, מתוכן יוקצו לבעלים הקיימים 80 דירות חדשות, עד כ-1,815 מ"ר למסחר וכ-700 מ"ר מבני ציבור. כל זאת בכפוף לאישור מוסדות התכנון המוסמכים. 

הוצאתו לפועל של הפרויקט כפופה להתקיימות מספר תנאים מתלים: בתוך 24 חודשים ממועד הפקדת התוכנית החדשה, התוכנית החדשה תפורסם למתן תוקף ברשומות ובעיתונות; עד קבלת היתר בנייה המקרקעין יוכרזו כמתחם להתחדשות עירונית; לא יאוחר מ-90 יום ייחתם הסכם ליווי פיננסי לפרויקט בתנאים המקובלים בפרויקטים מסוג זה

היזם התחייב להתחיל לבצע את עבודות ההריסה והבניה תוך 60 ימים ממועד הפינוי בפועל של כל הדירות הקיימות ולהשלים את עבודות הבנייה בפרק של זמן של 36 חודשים ממועד תחילת העבודות. להערכת החברה, הבנייה תחל בעוד כ-3 שנים. בהתאם להערכה ראשונית של החברה, אומדן ההשקעות הצפויות בפרויקט הינו כ-220 מיליון שקלים לא כולל מע"מ. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דרום תל אביבאקרו נדל"ןפינוי בינוי קריית שלוםאקרו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...