נדל"ן בקצרה: בריזה ורובי קפיטל בונות באשדוד, ג'י סיטי בבורסה בברזיל ושובל מוכרת בעכו

בריזה נדל"ן ורובי קפיטל החלו לבנות מרכז לוגיסטי לעסקים קטנים באשדוד, ג'י סיטי פתחה את המסחר בבורסה בברזיל, שובל עורכת כנס וירטואלי למכירת דירות בעכו, ומתחם חברתי חדש ברמת גן  

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט האומן 18 באשדוד (סטודיו Y)הדמיה של פרויקט האומן 18 באשדוד (סטודיו Y)

אשדוד: החלה בניית מרכז לוגיסטי לעסקים קטנים ובינוניים 

החברות אתגר נדל"ן (באמצעות חברת בריזה נדל"ן) וקרן האקוויטי (ספיר) של חברת רובי קפיטל החלו בבנייתו של פרויקט האומן 18 באשדוד, שנבנה על שטח של כ-15 דונם בעורף נמל אשדוד. הפרויקט יכלול מבנה בן שלוש קומות מעל קומת קרקע ויציע שטחי אחסון בגדלים שונים החל מ – 300 מ"ר, כאשר המטרה היא לתת פתרונות אחסנה לוגיסטיים בשטחים קטנים המותאמים לעסקים קטנים ובינוניים, יבואנים, סוחרים, ועוד. 

הפרויקט יאפשר גישה נוחה וישירה למשאיות לטובת פריקת וטעינת מכולות של עד 40 רגל, הגובה המינימלי של תקרות המחסנים יהיה למעלה משישה מטרים והמתחם יספק לבעלי המחסנים שירותי ניהול 24/7. היחידות במתחם מוצעות למכירה במתכונת יזמית עם ערבויות חוק מכר לרוכשים. הפרויקט מלווה על ידי בנק הפועלים ומסירתו צפויה תוך כ-30 חודש.

בשלב הפריסייל של הפרויקט, טרום קבלת היתר הבנייה, נמכרו כמחצית מהשטחים לעסקים משתמשי קצה כמו יבואני חלקי חילוף לרכבים, נגריות, יבואני ציוד רפואי ומשקיעים. לרגל תחילת הבנייה מוצעים למכירה השטחים שנותרו במחירי מבצע של החל מ- 12,300 שקל למ"ר.

ג'י סיטי פתחה את המסחר בבורסה בברזיל

גזית ברזיל, חברה בת של ג'י סיטי בעלת המותג G, זכתה לכבוד ופתחה את המסחר בבורסה הראשית בברזיל בסאו פאולו. פתיחת המסחר מגיעה מספר ימים לאחר שהחברה ביצעה בהצלחה הנפקה של פעילותה בברזיל.  גזית ברזיל הוקמה לפני כ-15 שנה, והיא החברה הישראלית הראשונה שמניותיה נסחרות בבורסה הראשית בברזיל. 

צוות גזית ברזיל פותח את המסחר בבורסה בברזיל (Diego Nata Ale Santos)צוות גזית ברזיל פותח את המסחר בבורסה בברזיל (Diego Nata Ale Santos)

חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל ג'י סיטי: "אני מודה להנהלה ולצוות של גזית ברזיל על ההישגים שלהם שהביאו אותנו עד הלום, ונרגשים לפתוח את שנת 2024 עם ההנפקה ופתיחת המסחר, זה בהחלט מעמד שמביא איתו גאווה גדולה לנו כחברה אך גם למדינת ישראל. כחברה גלובלית זכינו לאורך השנים במעמד הזה במספר פעמים בהם הנפקנו חברות במדינות שונות, ובכל פעם זה מרגש מחדש". 

ג'י סיטי היא חברת נדל"ן גלובלית העוסקת ברכישה, השבחה , פיתוח וניהול של נדל"ן מניב לשימושים מעורבים לרבות מסחר, מגורים ומשרדים באזורים אורבניים צפופי אוכלוסין בערים מרכזיות, ומנהלת נכסים בשווי של כ-37 מיליארד שקל. 

קבוצת שובל עורכת כנס וירטואלי למכירת דירות בעכו 

קבוצת שובל מתחילה לשווק את קומפלקס המגורים פארק צמרת עכו בשכונה החדשה שערי עכו הצמודה לקיבוץ שומרת. במסגרת המכירות יתקיים פריסייל ראשוני למספר יח"ד מוגבלות בכנס הווירטואלי הראשון באזור, בו יוכלו הרוכשים לראות את כל הדירות המוצעות בפרויקט בתוכנת דרימס, תכנה תלת מימדית המאפשרת לראות כל פרט ובפרט בדירה, בבניין, בפרויקט ובסביבתו ולבחור את הדירה.

הדמיה של הפרויקט בעכו (בתאל זיתוני)הדמיה של הפרויקט בעכו (בתאל זיתוני)

 

הרוכשים הראשונים שירשמו לכנס יוכלו לשלם 79 אלף שקלים עבור דירות 4 חדרים במעמד הרכישה ואת היתרה לשלם באיכלוס, כל זאת ללא ריבית והצמדה.

פארק צמרת עכו מוקם ברובע המגורים החדש שערי העיר ממזרח לכביש 4 וכולל 13 בניינים בני 5 ו-9 קומות וסה"כ כ-300 יח' דיור. סוגי הדירות המוצעים כוללים 3-7 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בתקן בנייה ירוקה במחירים החל מ-1,355,000. 

מתחם חברתי חדש הושק ברמת גן 

קרן מרתון, עיריית רמת גן ועמותת "המרחב החברתי" השיקו בשבועש עבר מתחם חברתי חדש ברחוב ביאליק בעיר. המתחם יפעל כקמפוס של המכללה האקדמית שנקר, מרכז צעירים ומועדון חברתי לחיילים בודדים.

מימין: יובל גייער, שותף מנהל בקרן מרתון, כרמל שאמה הכהן, ראש העיר ר''ג, יוני אבן טוב, מנכ''ל שנקר, ליקו פרידלר, שותף מייסד במרחב החברתי ( אילן ספירא)מימין: יובל גייער, שותף מנהל בקרן מרתון, כרמל שאמה הכהן, ראש העיר ר''ג, יוני אבן טוב, מנכ''ל שנקר, ליקו פרידלר, שותף מייסד במרחב החברתי ( אילן ספירא)

בעלת המבנה, קרן מרתון העוסקת בהשבחת נדל"ן, העמידה את המבנה לשימוש ללא תמורה לרשות עמותת "המרחב החברתי", המתמחה בהשמשת מבנים נטושים לפרויקטים חברתיים במטרה לקדם את העשייה החברתית בישראל.

המבנה בעל שטח של כ-2,000 מ"ר, ישלב בתוכו קמפוס רחב הכולל כיתות לימוד, חדרי סטודיו ומרחבי למידה לסטודנטים, חלל ציבורי לצעירים וכן מתחם עבור חיילים בודדים בעיר. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רובי קפיטלאתגר נדל"ןחדשות הנדל"ןקרן מרתוןמרלו"געכוג'י סיטישובל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...