אמות השקעות רכשה מעדי צים קרקע בציר יגאל אלון בת"א עבור 210 מיליון שקלים

הקרקע בשטח של 5.6 דונם, ממוקמת ברחובות הסוללים והאומנים בעיר. להערכת החברה ניתן יהיה לקדם בה תב"ע להקמת מגדל מסחר ומשרדים בהיקף 80 אלף מ"ר

שיתוף הכתבה
עדי צים (מאיר דקל)עדי צים (מאיר דקל)

אמות השקעות חתמה אתמול (ג') על הסכם במסגרתו רכשה החברה מחברת אול אין ישראל שבבעלות עדי צים, את מלוא זכויות החכירה העירונית במקרקעין בשטח 5.6 דונם ברחובות הסוללים והאומנים בשכונת ביצרון בתל אביב, זאת תמורת 210 מיליון שקל בתוספת מע"מ. כך דיווחה החברה היום לבורסה.

יעוד השטח הוא תעסוקה ומסחר, והוא חלק מהמע"ר המטרופוליני בציר המגדלים במתחם יגאל אלון בתל אביב. המתחם נמצא מול מתחם Toha מצידו הדרומי של ציר דרך השלום. על פי הדיווח, בכוונת החברה לפעול לקידום תב"ע להעצמת הזכויות במתחם ובחלקות הסמוכות, בשיתוף עם עיריית תל אביב. החברה מעריכה שהתב"ע שתאושר למתחם בתוך כמה שנים תאפשר לחברה להקים מגדל תעסוקה בהיקף של כ-80,000 מ"ר. העסקה תמומן ממקורותיה העצמיים של החברה. 

באמות סבורים כי המתחם ייחודי בשל סמיכותו לתחנות הסעת ההמונים הקיימות והעתידיות, קרבתו לצירי תנועה מרכזיים ופוטנציאל הפיתוח וההשבחה שלו, בהתאם לתוכניות המתאר העירוניות והארציות בכלל ותמ"א 70 -  תוכנית המתאר של תחנות המטרו המתגברת משמעותית את זכויות הבניה במתחמים הסמוכים לתחנות המטרו – בפרט.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עדי ציםאמות השקעותעסקת מקרקעין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...