נתנאל גרופ נבחרה להקים 154 דירות בפינוי-בינוי בכיכר השבעה בחולון

החברה זכתה במכרז דיירים בפרויקט במסגרתו יפונו 84 דירות ב-7 מבנים ברחובות חנקין, ההגנה וז'בוטינסקי, ובמקום ייבנו 7 בניינים בני 7 קומות. בעלי הדירות הקיימות יקבלו תוספת של 12 מ"ר לשטח הדירה, מרפסת חניה ומחסן

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בכיכר השבעה בחולון (נתנאל גרופ)הדמיה של הפרויקט בכיכר השבעה בחולון (נתנאל גרופ)

במכרז דיירים שנערך בחודש האחרון נבחרה חברת נתנאל גרופ להקים פרויקט פינוי-בינוי במתחם כיכר השבעה בחולון, במסגרתו יפונו 84 דירות ב-7 מבנים ברחובות חנקין, ההגנה וז'בוטינסקי, ובמקומן יקומו 7 בניינים בני 7 קומות  ובהם כ-154 דירות חדשות. 

בעלי הדירות צפויים לקבל במסגרת דירות התמורה בפרויקט החדש תוספת של 12 מ"ר לשטח הדירה, ממ"ד תקני, מרפסת בשטח של 12-14 מ"ר, חניה ומחסן בשטח 4-5 מ"ר. נתנאל גרופ ישווקו בפרויקט על פי התב"ע הקיימת כ-70 דירות חדשות. עם  זאת, בימים אלה פועל היזם שנבחר, לאשר תב"ע חדשה על השטח שתקנה תוספת זכויות משמעותיות בפרויקט. מכרז הדיירים נערך בליווי ובייצוג של משרד עוה"ד רז-כהן, פרשקר ושות'. את הדיירים מלווה גם חברת ארגון הדיירים GOLDEN TRIANGLE.

בדצמבר האחרון נתנאל גרופ זכתה במתחם לבניית 225 דירות בקריית גת תמורת 57.83 מיליון שקל, ובמתחם נוסף בעיר המיועד לבניית 157 דירות תמורת 42.87 מיליון שקל. בסך הכל רכשה החברה קרקע לבניית 412 יח"ד בקריית גת, תמורת 100.7 מיליון שקל.

עו''ד קרן פרשקר (תמר מצפי) עו''ד קרן פרשקר (תמר מצפי)

עו"ד קרן פרשקר, בעלים משותף במשרד עוה"ד רז- כהן, פרשקר ושות': "התקופה שבה אנו נמצאים מעלה את החשיבות לקידום אינטנסיבי של תהליכי התחדשות עירונית משמעותיים, בעיקר במרכזי ערים הנחשבים לצפופים יותר עם בניינים ישנים יותר ולכן גם פחות בטוחים. על כן, כל התקדמות בתהליך פינוי-בינוי היא מהותית על מנת להגיע ליום שבו לבעלי הדירות יהיו בתים חדשים, מרווחים וממוגנים יותר. תהליך בחירת היזם הוא אחד התהליכים המשמעותיים בדרך ואנו שמחים שהוא עבר בהצלחה במתחם כיכר השבעה בחולון".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתנתנאל גרופחולוןפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...