29 קומות על חוף נתניה: אושר סופית מגדל הדירות והמשרדים של איציק תשובה בכיכר העצמאות

המגדל, שייבנה במקום שני בנייני מגורים ותיקים המיועדים להריסה, ייכלול 94 דירות, 4,500 מ"ר של שטחי תעסוקה ו-750 מ"ר של שטחי מסחר. אתמול אישרה הוועדה המקומית את הפרויקט למתן תוקף. הרוב הדרוש מקרב בעלי 34 הדירות הקיימות הושג, והחברה מתקדמת כעת להיתר

שיתוף הכתבה
איציק תשובה והדמיית הפרויקט (ARTAMIR, 3Dvision)איציק תשובה והדמיית הפרויקט (ARTAMIR, 3Dvision)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה נתניה אישרה אתמול (ב') למתן תוקף תוכנית של קבוצת איציק תשובה לפרויקט פינוי בינוי בכניסה לכיכר העצמאות הסמוכה לחוף נתניה. על פי התוכנית, בצומת הרחובות אוסישקין, רמז ותפארת בנים ייהרסו שני בניינים ותיקים משנות ה-60 הכוללים 34 יחידות דיור, ובמקומם ייבנו 94 דירות במגדל בן 29 קומות.

התמהיל יכלול דירות בנות 2-6 חדרים. עוד ייבנו שטחי מסחר בקומת הקרקע בשטח של 750 מ"ר, 4,500 מ"ר שטחי תעסוקה ב-5 קומות משרדים ו-900 מ"ר של שטחי ציבור. התוכנית משתרעת על שטח של 2.5 דונם במרחק של 300 מטר מרצועת החוף. על תכנון הפרויקט, ששמו UP TOWN, אחראי האדריכל אילן פיבקו.

הדמיה של פרוייקט אוסישקין של איציק תשובה בנתניה (3dvision)

בחודש יוני האחרון פרסמנו כי השיגה כבר את הסכמתו של הרוב הדרוש לקידום הפרויקט מקרב הדיירים במקום, עם הגעה ל-80% אחוזי חתימה על ההסכמים הדרושים. כעת מתקדמת החברה לקראת הגשת בקשה להיתר בנייה.

סמנכ"ל השיווק של קבוצת איציק תשובה, אודי שוורץ, אמר היום כי "אנו שמחים לקבל אישור לפרויקט, ונפעל כעת להוצאת היתר בנייה מהרשות המקומית. אנו מודים לעיריית נתניה על שיתוף הפעולה גם בימים מאתגרים אלה של מלחמה, על כל השלכותיה, ומודים כמובן גם לדיירים על שנתנו בנו את אמונם. הפרויקט מצטרף לפעילות ענפה של קבוצת איציק תשובה בעיר נתניה, מדובר בפרויקט עם דירות שצופות לים, המשלב גם שטחי מסחר ותעסוקה, והוא ישפר משמעותית את נראות האזור כולו ואת איכות חייהם של הדיירים הקיימים והחדשים".

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המקומית לתכנון ובנייה נתניהאיציק תשובהנתניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...