מחיר המשקף עליית מחיר של עשרות אחוזים בחצי שנה: אפי קפיטל מכרה לרם אדרת אופציה לקרקע ל-237 יח"ד בקריית גת

מדובר בקרקע בה זכתה אפי קפיטל במסגרת מכרז מחיר מטרה בספטמבר האחרון. עבור האופציה שילמה רם אדרת 1.5 מיליון שקל, כאשר לפי ההסכם זו ניתנת למימוש ב-6 החודשים הקרובים עם אפשרות להארכה. מחיר המימוש משקף פרמיה של 9 מיליון שקלים מעבר למחיר בו נרכשה הקרקע

שיתוף הכתבה
אפי שקדי, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל (טל גבעוני)אפי שקדי, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל (טל גבעוני)

החברות רם אדרת ואפי קפיטל נדל"ן דיווחו ביום ה' על חתימת הסכם אופציה לרכישת קרקע בייעוד למגורים על ידי רם אדרת מידי אפי קפיטל , במתחם "קריית גת צפון" בקרית גת. מדובר בקרקע בשטח של כ-14 דונם עם זכויות בניה של כ-237 יחידות דיור - 119 דירות במסגרת מסלול "מחיר מטרה" ו-118 דירות בשוק החופשי. כחלק מההסכם נקבע כי רם אדרת  תשלם סך כולל של כ-18 מיליון שקל על הקרקע וכ-41 מיליון שקל נוספים על הוצאות הפיתוח שכבר שולמו על ידי אפי קפיטל .

במסגרת ההסכם, הרוכשת שילמה 1.5 מיליון שקל לאפי קפיטל לטובת האפשרות למימוש האופציה ב-6 החודשים הקרובים, עם האפשרות להארכה של חודשים נוספים תמורת תמורה נוספת. במידה והעסקה לרכישת המקרקעין תבוצע, מחיר המימוש משקף פרמיה של כ-9 מיליון שקל על מחיר הזכייה של אפי קפיטל במכרז.

בנייה בשכונת כרמי גת בקריית גת (עיריית קריית גת)בנייה בשכונת כרמי גת בקריית גת (עיריית קריית גת)

בחודש ספטמבר האחרון זכתה אפי קפיטל בשני מתחמים במכרז הענק שערכה רמ"י עבור השכונה החדשה "כרמי גת צפון", בהיקף כולל קרוב ל-5,200 יח"ד במסלול מחיר מטרה. מתוכם זכתה אפי קפיטל בשני מתחמים, האחד לבניית 350 יח"ד, והשני בהיקף 237 יח"ד, אשר לגביו נחתם כעת הסכם האופציה. 

אפי שקדי, יו"ר ומנכ"ל אפי קפיטל נדל"ן מציין כי "החברה פועלת לטובת חיזוק ההון עצמי הקיים שלה וזאת לצד המשך פיתוח החברה שכולל כ-8,000 יחידות דיור שנמצאות כיום בשלבי ביצוע ושיווק. במקביל אנו מקדמים תכנון ופיתוח של כ-180 אלף מ"ר של נדל"ן מסחרי. כחלק מאסטרטגיה העסקית שלנו, אנו ממשיכים לבחון שיתופי פעולה והזדמנויות עסקיות לרכישת קרקעות ופרויקטים באזורי הביקוש והמעגלים הסובבים אותם". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:כרמי גתאפי קפיטלאפי שקדימחיר מטרהקריית גת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...