במקום סאבלימינל: רביב כנר יוביל את קמפיין אפי קפיטל נדל"ן בהשקעה של מיליון וחצי שקל

חברת הייזום והביצוע בחרה בזמר רביב כנר להוביל את הקמפיין שלה בצל המלחמה, שצולם כולו באחד מאתרי הבניה של החברה באשקלון, בעלות של מיליון וחצי שקל. לאחרונה סיימה החברה את ההתקשרות עם הראפר סאבלימנל, לאחר שהיה מעורב בתקרית אלימה

שיתוף הכתבה
רביב כנר ואפי שקדי, הבעלים אפי קפיטל נדל"ן (ישראל כהן)רביב כנר ואפי שקדי, הבעלים אפי קפיטל נדל"ן (ישראל כהן)

אפי קפיטל נדל"ן בחרה בזמר רביב כנר כפרזנטור של החברה לקמפיין מיתוגי בצל מלחמת חרבות ברזל, זאת לאחר שלאחרונה סיימה את הקשר עם הראפר סאבלימינל בעקבות תקרית אלימה בה היה מעורב, ובו עלות ההשקעה בקמפיין הייתה שני מיליון שקל. הקמפיין החדש מאופיין במסר של המשך הבנייה והפיתוח של ישראל, במיוחד בימים אלו של לחימה על הבית. 

הקמפיין כולו צולם באחד מאתרי הבנייה של החברה באשקלון, העיר שספגה הכי הרבה טילים מאז תחילת המלחמה. לאור המצב הקיים הוכן תסריט ייחודי תחת הסלוגן "כשהם מנסים לפגוע לנו בבית, אנחנו בונים מצפון ועד דרום". הקמפיין חושף את הפרויקטים החדשים של החברה, לצד הקיימים שמסתכמים באלפי יחידות דיור בכ-42 פרויקטים שונים ברחבי הארץ מנהריה שבצפון ועד אשקלון ואופקים שבדרום, דרך תל אביב, בית שמש, לוד, ירושלים ועוד, מתוך הצורך לאפשר רכישת דירה במיוחד בתקופה הנוכחית.  

הקמפיין, שיעלה בקרוב במגוון ערוצי המדיה והאתרים השונים, נוצר באמצעות משרד הפרסום והמיתוג Sabio, עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכמיליון וחצי שקל. בן קוטי מחברת ביסקוטי פילמס היה אחראי על ההפקה. 

 רביב כנר בקמפיין לאפי קפיטל נדל''ן (ישראל כהן) רביב כנר בקמפיין לאפי קפיטל נדל''ן (ישראל כהן)

אפי קפיטל נדל"ן היא חברת ייזום וביצוע שפעילה ב-23 ערים שונות בישראל עם כ-7,200 יחידות דיור בשלבי תכנון, ביצוע ושיווק, לצד כ-180 אלף מ"ר של נדל"ן מניב - משרדים ומסחר. 

עינב כהן, סמנכ"לית שיווק ומכירות אפי קפיטל נדל"ן מציינת: "כחברה הרואה בחשיבות יישוב הארץ והמשך בניית המדינה כערך נעלה, דווקא בתקופה הנוכחית, לצד הרצון של האויבים מסביב להוביל להרס ושנאה, חשוב לנו להעביר מסרים של אופטימיות, לכידות, אהבה ואחדות. רביב כנר כיוצר וזמר בעל אישיות מיוחדת הנלחם למען הגנת המולדת, מסמל עבורנו בדיוק את המסרים הללו. בנוסף, החשיבות שלנו לצלם באתר בנייה שלנו בעיר שנפגעה קשה מההפגזות אינה מקרית, אנחנו נמשיך בבנייה מצפון ועד דרום ביתר שאת ועוז ממה שעשינו עד כה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפי קפיטלחרבות ברזלרביב כנר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...