חי כמו ראפר? בעקבות התקרית האלימה, אפי קפיטל מסיימת את החוזה עם סאבלימינל

חברת הנדל"ן ביטלה את חוזה הפרסום עם הראפר לאחר שנחקר בחשד שאיים על המורה של בנו בבית ספרו בת"א. מדובר בקמפיין שהחל לפני שנה והושקעו בו כשני מיליון שקלים. אפי קפיטל: "אוהבים ומעריכים את סאבלימינל, נישאר בקשר חברי"

שיתוף הכתבה
אפי שקדי, מנכ"ל אפי קפיטל, וסאבלימינל (קסקי הפקות)אפי שקדי, מנכ"ל אפי קפיטל, וסאבלימינל (קסקי הפקות)

חברת הנדל"ן אפי קפיטל ביטלה את חוזה הפרסום של סאבלימינל (קובי שמעוני) עם חברת אפי קפיטל. זאת בעקבות התקרית בה פרץ לתוך בית הספר של בנו בתל אביב, ולפי התלונה שהוגשה בשבוע שעבר נקט אלימות מילולית נגד המורה של בנו ואף איים עליה. הזמר אף נחקר השבוע. כך פרסמו היום (ה') לראשונה באינסטגרם התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס". 

מדובר בקמפיין שהחל בדצמבר 22, עם השיר שכתב סאבלימינל שליווה את הקמפיין: "חי כמו ראפר". הקמפיין נוצר באמצעות משרד הפרסום והמיתוג Sabio, ועלות ההשקעה בו היא כ-2 מיליון שקל.

אפי קפיטל נדל"ן היא חברת ייזום וביצוע שפעילה ב-18 ערים בישראל, עם כ-7,000 יחידות דיור שנמצאות בשלבי תכנון, ביצוע ושיווק, לצד כ-150 אלף מ"ר של נדל"ן מניב - משרדים ומסחר.

מאפי קפיטל נמסר: " אפי קפיטל מעריכה ואוהבת את סאבלימנל, עשינו איתו קמפיין מדהים לפני כשנה. הצדדים ממשיכים להיות בקשר טוב וחברי"

מטעמו של סאבלימינל נמסר כי "סאבלימניל הוא קודם כל אבא, המשפחה שלו זה לפני הכל, הכל לטובה. אנחנו מאחלים לכל עם ישראל ימים טובים"


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפי קפיטלאפי שקדיסאבלימינל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...