ב-218 מיליון שקל: חברת בת של אלקטרה תבצע עבודות באצטדיון פוטבול חדש בניו יורק

קבוצת אלקטה הודיעה כי חברת בת שלה, F.W. Sims, שמוחזקת על ידה בשיעור של כ-67%, נבחרה לבצע עבודות מכניות באצטדיון חדש שנבנה במסגרת ליגת ה-NFL, שנבנה בהשקעה כוללת של 1.7 מיליארד דולר ויכיל כ-62 אלף מושבים

שיתוף הכתבה
איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה (טל גבעוני)איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה (טל גבעוני)

קבוצת אלקטרה בע"מ הודיעה היום (א') כי חברה בת שלה נבחרה לבצע עבודות מכניות בהיקף של 218 מיליון שקל - כ-59 מיליון דולר, באצטדיון חדש שייבנה עבור קבוצת הפוטבול ה"באפלו בילס", בעיר באפלו, במדינת ניו יורק בארה״ב. החברה הבת F.W. Sims אשר מוחזקת על ידי אלקטרה בשיעור של 66.9%, מתמחה בעבודות מכניות מורכבות בתחום מיזוג האוויר.

האצטדיון החדש ייקרא New Highmark Stadium, והוא יחליף את האצטדיון הקיים בעל אותו השם, שמשמש את הקבוצה, הפעילה במסגרת ליגת ה-NFL האמריקאית. הוא ייבנה בהשקעה כוללת של 1.7 מיליארד דולר ויכיל כ-62,000 מושבים. תחילת העבודה היא מיידית וצפויה להסתיים בקיץ 2026 לקראת פתיחת עונת המשחקים בליגה.

קבוצת אלקטרה בע"מ נכנסה לפעילות בארה"ב בשנת 2019, אז רכשה את השליטה בחברות הלמן אלקטריק ובחברת גילסטון. שתי החברות פועלות באזור ניו יורק בתחומי עבודות החשמל לגופים ציבוריים וחברות ענק. בפברואר 2020 רכשה אלקטרה את חברת F.W. Sims, הפועלת בתחום עבודות מיזוג אויר. 

מנכ"ל קבוצת אלקטרה , איתמר דויטשר, אמר היום כי "הבחירה באלקטרה ארה"ב לביצוע העבודות המכניות בפרויקט יוקרתי ומשמעותי, כדוגמת אצטדיון הפוטבול של קבוצה מובילה בספורט האמריקאי, ממחישה את יכולותיה ומיצובה של החברה בשוק ותואמת את האסטרטגיה של אלקטרה ארה"ב להרחבת אזור הפעילות של הקבוצה מחוץ לעיר ניו יורק. אנו נפעל להמשך הרחבת הפעילות שלנו בארה"ב בפרט ובשווקים הבינלאומיים בכלל".   

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן בארה"באלקטרהניו יורקארה"ב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...