מנכ"ל קניוני עזריאלי לשעבר ימונה ליו"ר דירקטוריון "מהדרין"

רו"ח פאר נדיר, שמשמש כדירקטור ויועץ לשורה של חברות ציבוריות כולל מליסרון, ימונה בפברואר ליו"ר דירקטוריון חברת מהדרין, העוסקת בין היתר בתחומי הנדל"ן המניב. באוקטובר האחרון מונתה דלית זילבר למשנה למנכ"ל החברה

שיתוף הכתבה
רו"ח פאר נדיר (ענבל מרמרי) רו"ח פאר נדיר (ענבל מרמרי)

רו"ח פאר נדיר, לשעבר מנכ"ל קניוני עזריאלי, ימונה בפברואר הקרוב לתפקיד יו"ר פעיל של דירקטוריון חברת "מהדרין", העוסקת בין היתר בתחומי הנדל"ן המניב. מינוי זה מצטרף למינויה של דלית זילבר, ראש מנהל התכנון לשעבר, שמונתה בחודש אוקטובר האחרון לתפקיד משנה למנכ"ל החברה, אורי לופט. 

נדיר הוא בעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, מימון וחשבונאות, שניהם מאוניברסיטת תל אביב. היה שותף להקמה ולניהול, במשך כ-25 שנה, של קבוצת קניוני עזריאלי. את התפקיד סיים לפני כעשור, ובעשור האחרון משמש כדירקטור ויועץ לשורה של חברות ציבוריות, שהאחרונה בהן היא מליסרון , שאליה מונה לדירקטור חיצוני ביולי האחרון וימשיך בתפקיד זה.

לנדיר ניסיון רב בענף הנדל"ן, לאחר שעזב את עזריאלי מונה למנכ"ל חברת הנכסים המניבים של קנדה ישראל, האחראית לפרויקט עירוב השימושים מידטאון בירושלים ולקניון בלו בגלילות, שהיה אמור לקום ליד מתחם המגורים.

מהדרין הינה חברה ציבורית ואשר באמצעות חברות בשליטתה, מחזיקה (בבעלות ובחכירה) בעתודות קרקע בהיקף מוערך של כ-11,100 דונם, ובנכסים לוגיסטיים הכוללים בתי קירור, בתי אריזה ומרלו"גים, בארץ ובחו"ל. לצד תחום הנכסים המניבים פועלת החברה גם בתחום החקלאות, תחום בתי הקירור ותחום המים. 

מהדרין מחזיקה בכ-196 דונם קרקעות חקלאיות בבעלות פרטית, ובכ-10,906 דונם של שטחים חקלאיים שאותם היא חוכרת מרמ"י. יתר על כן, מהדרין מעבדת ברחבי הארץ קרקעות של צדדים שלישיים בהיקף מוערך של כעשרות דונם, הנמצאים תחת הסכמי אחזקה, נטיעה ועיבוד חקלאי.

במסגרת דו"ח הדירקטוריון האחרון דיווחה החברה שנוסף על תחומי החקלאות, היא בוחנת אפשרויות לפיתוח תחומים נוספים, ובהם תחום הנדל"ן, ושיתופי פעולה בתחום האנרגיה המתחדשת. ביולי 2023 פרסמה קבוצת דלק, בעלת השליטה במהדרין (44.8%),הצעת רכש מיוחדת לרכישת מניות "מהדרין" המוחזקות בידי הציבור בשיעור שבין 5% ל-16%, לפי מחיר של 162.4 שקלים למניה. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עזריאלידלית זילברמליסרוןמהדריןפאר נדיר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...